30 mei 2009

Voorwoord

Dag iedereen,
Ik verwelkom jullie op mijn Blog...

Ik reis naar Argentinë voor 6maand...
Ik vertrek : rond 24juli en kom terug rond 5februari.
Ik woon in Bigand, Santa Fé... dicht bij Rosario en niet heel ver van Buenas Aires!
Mijn familie heet: Pozzi ( Volgens een paar mensen stammen ze af van Italie?..?)
Ik zal 1broer hebben (Sebastian) van 19 en 3 zussen (Maylen,Erika en leyla 18-13-11)
Mijn "papa" werkt op het platte land...
Mijn "mama" werkt als winkelbediende...

= Erika = leyla= Sebastian


Ik weet niet wat ik verwachten moet, maar van de berichten die ik al te horen kreeg van hun lijkt het een zeer gezellige en aangename familie waar ik me snel zal thuis voelen...
Dus geen nood! Ik zal jullie niet ZOVEEL missen (maar toch een beetje :))


Door deze blog zullen jullie al mijn avonturen kunnen meemaken en meebeleven. Ik zal er zoveel mogelijk op proberen schrijven en fotoos plaatsten...

Hopelijk veel plezier, en zeker tot later!

16 opmerkingen:

  1. Voorlopig wil ik er in de komende twee maand niet aan denken... nog even vooruitschuiven en genieten van jou hier bij ons.
    Over twee maand zien we dan wel weer.Kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlotte6/02/2009

    Ziet er idd een leuke familie uit Line! :)
    Ge gaat u daar sowieso amuseren, daar ben ik zeker van! En ik ga u missen!
    X Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh line!
    ik heb net mijn laatste spaans mondeling met je gedaan vandaag en binnen een klein maandje zit je al ergens in Argentinië echt DEGELIJKE conversaties te voeren met de mensen daar !
    zo gek !!
    geniet nog van je tijd in la belgique, want je zal hier flink gemist worden! echt waar :)

    buen viaje, chica
    y
    hasta la victoria siempre ;)

    ana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem6/02/2009

    Ik ga een beetje akkoord met mieke denk ik :( maar ja we gaan het niet voor altijd kunnen uitstellen!!! Want eigenlijk is het er al bijna of gaat het er toch heel snel zijn. We moeten dus allemaal genieten van LINE nu ze er nog is!!!!!!!
    xxxxx En ik vind u blog heel mooi gemaakt hoor schat ecth de max!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem6/02/2009

    Het ziet er een wijze familie uit.Het is maar wat je van maakt.Ik zal u missen maar misschien bezoek ik u daar eens als dat mag.*****Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem6/02/2009

    ik wist wel niet dat peter nu op het platteland gaat werken caro

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem6/03/2009

    ALLRIGHT honey !

    super idee van je. Ga ik ook doen voor in Brazilië !

    We reizen naar elkaar hé ?

    Kusje

    Camille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, mensen !! jullie vergeten allemaal jullie naam in te vullen.., maar geen probleem!

    Leuk als jullie reageren,maar mijn blog stelt natuurlijk nu nog niets voor!
    Later zullen al mijn verhalen erop komen !
    En Caro!, je mag wel eens komen...maar het liefst op het einde..
    en uiteindelijk is 6maand wel lang,maar niet ZOOLANG??...

    x (maar ik ga jullie toch ook missen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem6/07/2009

    Lieve Line, geniet van deze heerlijke ervaring die je zal meemaken ! Wij zullen alvast trouwe fans van je blog worden en we kijken al uit naar je verhalen !! Dikke kus Tania, Ash en John

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem6/07/2009

    Lineke, het is raar dat je zo spreekt over uw nieuwe "mama" en "zussen"!! Ik wil in elk geval geen concurrentie, ik blijf jouw enige bommake!! We zijn heel blij dat je zulk een ervaring mag meemaken! Veel liefs uit deinze!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem6/07/2009

    go for it!!

    een ervaring die je niet mag missen.

    ik lees e verhalen wel.

    paul(equador)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem6/09/2009

    hallo dag Line, dit is Linda van de buren, je weet wel...
    wist niet dat je naar Argentinië ging gaan, zal zeker een mooie ervaring worden, dat betwijfel ik niet, geniet ervan zoveel je kan en ik zal af en toe eens piepen op je blog en een paar woordjes doorsturen, allé de groeten van ons hier allemaal, Liesbeth in de blok, Simon nog op stage en volgende week op wijnreis en Freddy naar werk en ik ook sebiet, nog vlug mijn haar drogen.... doeidoeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mi icha, que bien que has puesto tu blog en espanol. asi tuyo familia lo puedo seguir y aqui podemos aprender el espanol tambien. besos tu mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jamaar jamaar, eerst nog wat examens hé!
    Allez, veel courage gewenst (ook aan uw klein broerke matti)

    In t Spaans:

    En primer lugar aún hé de algunas examinaciones!
    Allez, porciones de valor deseadas (también a su hermano Matti)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bravo, geslaagd, proficiat!!
    Nu moogt ge vertrekken, maar wees voorzichtig en als ge neerstort boven de oceaan spring dan uit het vliegtuig ongeveer 5 meter voor hij het water raakt. Best niet duiken, dat ligt voor de hand.
    ¡Bravo, tenido éxito, proficiat!!

    En voor de Spaanse taligen:

    Ahora usted puede irse, pero indicado cuidadosamente y si usted estrella abajo sobre el salto del océano entonces del plano aproximadamente 5 metros para él él los tactos del agua. El mejor no se zambulle, eso habla por sí mismo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PS: Als je niet té veel risico wil nemen, die 5 meter mag er ook 10 zijn hoor, maar dan zou je best eerst enkele keren naar het Olympia-zwembad gaan oefenen.

    Si usted quiere la toma no demasiado riesgo, que 5 pueden ser los metros allí también 10 oye, pero por otra parte usted mejor a la Olympia-zwembad querría practica en primer lugar algunas veces.

    BeantwoordenVerwijderen