04 juni 2009

NOG EEN FOTO !!

Een paar dagen geleden chatte ik met mijn "broer" van in Argentinië...
Het was heel gezellig!Want we kwamen op het onderwerp van de geluiden van dieren!
Hij vertelde dat honden in Argentinië niet "WOEFWOEF" blaffen, maar meer "GIAFGIAF" ofzo iets..
Het was allesinds heel leuk! Het is een warme familie

Hier heb ik nog een foto ontvangen..
Van mijn oudste "zus": Maylen (18 jaar)



Ik slaap ook bij één van mijn "zussen" op de kamer. Ofwel op die van Erika ofwel op die van Maylen...


Het wordt FANTASTISCH!


---------------------------------------------------------------------------------

(En espanol)

Hace algunos días hablé con mi hermano,Sebastian, y era divertida. ¡ Hablamos del sonido de un perro! En Belgica : WAF WAF y en Argentina: GAOGAO ..??...

:):)

Recibí también un nuevo cuadro de mi vieja hermana: maylen.
¡Parece ser un famalia maravilloso!

besos grande! Line

7 opmerkingen:

  1. Zo leuk schat om te zien hoe enthousiast je bent. Door die chatsessies leer je die mensen echt wel beter kennen en kijk je er naar uit om ze te ontmoeten. Ik ben zeker dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Jij zal je daar onmiddellijk aanpassen en zij zullen jou onmiddellijk graag zien. en ik zal je missen missen missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6/07/2009

    Mieke, ergens toch ook wel tof dat je zo'n wijze dochter met anderen mag delen... als het maar niet te lang duurt, hé

    Line, die blog wordt de max. Ik ga dat net als de vele anderen van dichtbij volgen.
    Doll en Pat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6/07/2009

    Geniet ervan en leer maar een beetje tango dansen hé!
    Kus, Broes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem6/08/2009

    Aaah Line,
    ik krijg ik kippevel van...
    Zo zot dat jij dat even echt gaat doen, zo op je eentje de andere kant van de wereld gaan verkennen. Je zult daar vast en zeker even goed worden onthaald als dat je hier zult gemist worden... Want meisje, ik ga je echt missen !!! Ik voel het nu al :)

    Dikke zoen voor mijn flinkste "zusje"
    Daphie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief berichtje daphy ! ;) danku hooor... :), ik heb er eerlijk gezegd wel echt zin in ! en het feit dat iedereen zo leuke reacties schrijft vind ik echt leuk en dat steunt mij

    zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. testreactie van bompa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bomma en bompa leven met jou mee hoor!
    Maar we moeten oefenen om een reactie te kunnen plaatsen!
    We hopen dat je in Argentiniê een leuk gastgezin zal hebben hé! We zijn benieuwd naar uw eerste berichten van ginderver!

    BeantwoordenVerwijderen