18 juni 2009

Volledig verslag van mijn gezin

Eergisteren, tussen al mijn examens in, kreeg ik een email waarin
alle informatie van mijn familie stond..

Ze verwachten van mij dat ik een proper en sociaal meisje ben, die graag met hun in de avond
aan de zelfde tafel wil eten!!! Wat gemakkelijk voor mij om dat te vervullen.

Wat ook leuk was om te lezen was dat Bigand (het dorpje in Santa Fé) haar honderd jarig bestaan viert ! Juist als ik daar toe kom zijn er daar ongelooflijk grote feesten en stoeten..., ongelooflijk toch !! Het wordt een echte FIESTA !! :)

Dat beloofd ... Ik ben benieuwd ...

x

---------------------------------------------------

Espanol :

Anteayer recibido un email con toda la información de mi familia.

Cuentan con que sea aseado y social !! no difícil !!

Cuando el ame de en Argentina, allí es mucho fiestas, porque Bigand exista cientos años..

Que bastante !, curiosidad despertada

Line, besos

1 opmerking:

  1. Anoniem7/03/2009

    Line, zet er eens wat afscheidsfeest foto's op....

    BeantwoordenVerwijderen