04 juli 2009

Afscheidsfeestje voor Vrienden

01 - 07 - 2009 : Was mijn afscheidsfeestje... Een beperkt aantal man was uitgenodigd
want het was bij ons thuis, maar het waren de mensen die me echt heel nauw aan het
hart lagen. Dat werd ook snel duidelijk want ze hebben voor mij ongelooflijk leuke
en lieve dingen gedaan en geschreven...
Ik kan het zelf niet echt goed verwoorden daarom plaats ik hier enkele fotoos!
Het was geweldig!Ik heb veel geweend, maar toch verlaat ik België met een goed gevoel!


Een foto met een vriendinnetje : Charlotte Walraeve
un cuadro con una amiga


Marthe had ook een liedje voor mij gemaakt! Super mooi en lief
Ella también había hecho una canción para mí. Hermoso y agradable !


Jelle van het bandje: "The Curvie Cutties Fanclub" zong plots mijn lievelingsliedje! Ongelooflijk
Jelle cantado una cancion que yo amo!


Mijn vriendin Camille Daman; Zij vertrek voor een jaar richting Brazilië. We beleven hetzelfde!
Mi amiga Camille; ella va a Brazilia por 1 ano!



Aan het wenen omdat mijn mama een mooi liedje had gemaakt voor mij. (Ik ga jullie missen)
Llorando por que mi madre hizo una canción para mí !


Al mijn vrienden zijn aan het zingen...
Todos mis amigos cantar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten