19 juli 2009

Komt dichterbij

Dag lieve mensen,

Het is lang geleden dat ik heb geschreven, ik weet het.., maar dat is ook een beetje
normaal want ik ben nog niet vertrokken hé! Dus veel gebeurd er niet..haha, maar
nu komt het wel enorm dichtbij!



23 - 07 - 2009 rond 6uur 's avonds ga ik richting de Luchthaven; waarschijnlijk met rode ogen
vol tranen.
Ik neem een vlucht naar Buenos Aires (foto links) met als tussenstop in Madrid.
Ik zit op het vliegtuig samen met nog 5andere meisjes van WEP. Gelukkig, want dat zal voor
mij wel even het verdriet kunnen verminderen omdat we alle 5 nogal kwebbelende meisjes zijn!
Heel leuk eigenlijk. We hebben al lang contact via Facebook en het klikt echt goed!



Als we geland zijn in de mooie grootte hoofdstad van Argentinië komt de verantwoordelijke van WEP ons halen met een busje en zo rijden we nog samen naar Rosario.
Eenmaal in Rosario toegekomen scheiden onze wegen. Dan komt elke familie ons halen waarmee we dan verdwijnen. Dan belanden we pas in het echte avontuur.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel zin in heb, want mijn familie stelt me echt enorm op mijn gemak! Ze zijn lief, ze willen me goed leren kennen, ze willen met mij leren koken enzo...
Volgens mij zit ik in een zeer gezellige en hechte familie! Gelukkig want dat ben ik gewoon!

Oh en op de vraag : " Moet je niet opletten voor de Mexicaanse griep?" :
ANTWOORD : Jaa, ik moet opletten want Argentinië is één van de landen waar er vele zieken zijn, maar ik heb het gevraagd aan mijn gezin en ze hebben me geantwoord dat het vooral in de grote steden zijn waar het erger is. In Bigand is er nog niemand ziek geworden. Ook hier weer hebben ze mij zeer op mijn gemak gesteld! Ze zeggen dat het totaal niet zo gevaarlijk is als het lijkt, het is enkel gevaarlijk voor oudere of al zieke mensen, maar niet voor mij...
Het enige wat misschien gevaarlijk is is de vliegtuig trip.. daar circuleert altijd dezelfde lucht, maar we zien wel!

En ik het TAMIFLU mee! Dus geen nood, ik ben op alles voorbereid!

Tot later ...

Line x

3 opmerkingen:

  1. Anoniem7/19/2009

    neem toch ook maar zo'n klein flesje ontsmettingsgel voor de handen mee. Je weet maar nooit naast wie je zit op het vliegtuig.
    groetjes, Doll

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed idee !!!

    zoenen Line

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Line,

    het komt wel echt dichterbij nu he?
    Ik volg je alvast zoveel mogelijk, net als vorig jaar met Matti en Sam.
    Geniet van elke zseconde en als je je eens heel erg verveelt, neem dan gewoon het vliegtuig naar hier...

    Liefs,
    Jan (papa Afrika voor de jongens)vanuit Tz.

    BeantwoordenVerwijderen