22 juli 2009

Het laatste berichtje in België

Zizo ... Daar ga ik echt...

Ik had nooit gedacht dat 23 juli echt ooit zou komen!
Dat er ooit een dag ging zijn waarop ik echt ging vertrekken...,maar morgen is het zover!
Morgen om 7uur stijg ik op met het vliegtuig richting Buenos Aires !

Gisteren was er nog een feestje voor mij ... Een afscheidsfeestje voor mijn familie en vrienden!
Wat mooi en emotioneel was dat !

Ik wil daarom iedereen bedanken die hier aanwezig was!
Ik was met sommige mensen echt verast, en ik was daar zeer blij om !!!

Vanmorgen maakte ik mijn valies en kreeg ik het echt moeilijk..Er vloeiden traantjes over mijn wangetjes, maar dat gaat na een tijdje wel over ...

Ik zal België missen en jullie allemaal !!!

Maar nu moet ik mij sterk houden... Ik ga ervoor !!

Zoenen , en tot in Argentinië !!!

Line : Adios !

9 opmerkingen:

  1. Anoniem7/22/2009

    dag line,

    we willen je vanuit geraardsbergen heel veel succes wensen. geniet met volle teugen, maar wees toch ook een beetje voorzichtig...

    groetjes van ons allemaal
    lieve veecee en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LIeve schat van mij....
    voor mij lijkt het nu ook griezelig dichtbij.
    Een mens duwt dit voor zich uit en denkt dit zo te omzeilen, maar niets is minder waar.
    Morgen ben je ECHT weg en ik kan het niet geloven. Het gaat zo stil zijn in huis zonder jou. Geen spring in 't veld. Geen gegiechel, geen gekke bekken, geen muziek op de piano... geen LINE voor een dikke 5 maand.
    Ik gun je deze ervaring met heel mijn hart, maar tegelijkertijd doet mijn hart zo'n pijn...
    Ik geef het een stukje met je mee, dicht bij jou.
    Ik zie je graag , dikke zoen , knuffel, smakkerd, pakkerd, beze, totte... JE mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis, Line!
    Geniet van je ervaringen ginder.
    Tot ziens!
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik probeer even hoe je kan reageren op je blog...
    Ik wil het kunnen uitleggen aan mensen want velen zeggen dat het hen niet lukt.
    Succes zus, kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Line,

    Al lang geleden dat we elkaar hebben gezien maar via facebook heb ik kunnnen zien hoe je je klaarmaakte om te vertrekken. Wel zot hoor!

    Amuseer je en geniet twordt zeker 'n zalige ervaring!

    Twas waarschijnlijk wel moeilijk om te vertrekken, zeker met al die mensen die je zo graag zien (al die mooie afscheidsfeestjes, zag er echt zalig uit)maar kben er zeker van dat dat het allemaal waard is: ervaring, nieuwe mensen leren kennen, op eigen benen staan, nieuwe cultuur,... gewoon teveel om op te noemen!

    Geniet ervan Line en tot we elkaar nog eens tegenkomen in het leven :-)

    Liefs,
    Tasj!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elodie Van Cauwenberghe7/23/2009

    Dag Line!
    Hier elodie, weet niet of je me nog kent, maar ik zat soms met jullie zo de vrijdag op de trein met annelien en marlies :)
    Ik zie hier op je facebook dat je er ook eventjes op uit trekt! :D
    Ik ben 3 jaar geleden 6 maand naar Amerika geweest.. Iets dat je nooit zal vergeten!
    Als er iets is.. :) Alvast veel succes!
    Geniet ervan!
    Xxx Elodie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn lieve schat, je bent echt weg en ik besef het nog niet. Het lijkt wel alsof ik je uitwuifde voor een gewone zomervakantie. Ik wil het ook nog niet beseffen, want als ik dat toelaat huil ik de ogen uit mijn hoofd. Ik weet dat je het goed zal doen daar. En wat een geluk dat je samen kon vertrekken met 5 andere meiden. Dat maakt het toch echt wel iets makkelijker. Liever schat , vanaf nu: VOORUIT KIJKEN NAAR WAT KOMEN ZAL. PROEF, GENIET, SNUIF ALLE NIEUWE INDRUKKEN OP. SLA ALLES OP IN JE HOOFDJE EN LAAT ONS MEEGENIETEN VIA JOUW BLOG. IK ZIE JE SUPER GRAAG EN TOT 19 DECEMBER. JE MAMA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Line!!
    Hoe was je reis? Ben je goed toegekomen? Heb zot aan u gedacht donderdag!! Kreeg even kriebels in mijn buik in jouw plaats :P
    Ik kijk al uit naar je blogverslagjes!! Geniet ervan en zijt voorzichtig
    eh!! Vond het echt mega wijs dat ik je nog eens gezien heb, super lief
    van u!!

    Dikke zoen en tot blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bommake7/25/2009

    lieve lineke benieuwd hoe de reis verlopen is sorry maar naar Zaventem komen was geen goed idee nog eentje die haar tranen nie kon bedwingen was er eentje te veel.we kijken uit naar je verhalen geniet met volle teugen van argentinie het wordt zeker een fantastische belevenis dikke zoen bompa en bommake

    BeantwoordenVerwijderen