29 juli 2009

leuk nieuws

Even een kort berichtje ,

Met mij gaat alles goed hier ... gisteren heb ik mijn mooi mac computerke geprobeert of ik internet kon overzetten en het lukte !!! dus kan skypen , maar natuurlijk is het volgende probleem dat ik mijn computer niet kan opladen ...
Mijn wisselstekers zijn niet de juiste ... maar de opladen van mijn gsm en mijn fototoestel kan ik zomaar in het stopcontact duwen en deze werken , maar de stekker van mijn computer is veel veel dikker en die geraakt dus niet in het stopcontact .. dus daar moet ik nu nog een oplossing op vinden ...

Ik heb wel leuk nieuws gekregen... Vrijdag ochtend mag ik vertrekken naar Rosario waar al mijn vriendinnetjes van België ook gaan zijn ...
JOEPIE .. mijn eerste uitstapje is dus vrijdag naar rosario met de Belgen .. dat wordt voor mij echt een leuke dag..

Mijn mama heeft ook gezegd dat ik hun telefoon nummers moet vragen en dan mogen ze eens nar hier komen of ik naar hun ... dat wad dus leuk nieuws ...

Gisteren mocht ik me douchen bij VERONICA .. een grotere zus. (kind van de mama met andere man) .. en daar was het water "warm" ... warmer dan hier in mijn huis,maar nog altijd koud... haha maar vond het wel lief dat ik dat mocht doen ...

Ik heb al enkele dingen gekocht voor mijn eigen.. bijvoorbeeld : nivea voor me intewrijven,,, mondspoelmiddel; tandpasta, yoghourt ... enzo...
ik heb vandaag wel een dikke lip?? hoe komt dat ??
ik ben ook al zo een lippenstiftje gaan kopen ... hier noeñt dat : manteca de cacao ..

Gisteren heeft mama wel iets super lekker gemaakt .. torta frita .. super lekker, een beetje gelijk pannenkoeken ... ik heb het gegeten met een lekkere plak NUTELLA ... mmmm ...

dikke kussen xxx

tot gauw..
hasta luego ..
xx

10 opmerkingen:

  1. Camille7/29/2009

    Pannekoek met NUTELLA !!! ALLRIGHT .. Je aanpassing is vanaf nu voltooid..

    Love you :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/29/2009

    De dikke lip kan van een muggebeet zijn.Vraag een potje azijn naast jou te zetten dan blijven ze weg.Maar ja het is winter dan zijn er geen muggen.Vrijdag wordt een toffe dag nog eens nederlands praten. 't Begint te beteren hè en volgende week school, tangoles en tennisles volgen de week zal vlug voorbij gaan Nu ga 'k boodscappen doen tot volgende keer grjt. uit deinze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieselotte7/29/2009

    Ik stond onlangs ook zo op met een dikke lip, en daarachter kreeg ik zo rode bollen enal ! ma da was netelroos da ik had.. dus da zal da wel nie zijn. Mss een allergie aan iets, of inderdaad een muggebeet. Ben blij dajet daar toch goed hebt ! en u blog is megaleuk :p
    daaaaaaaaaaaaaag Line ! xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem7/29/2009

    wij moeten hier een diagnose stellen op zoveel km afstand hahaha.
    ik ben ook al opgestaan met van die rare dingen vb een toegplakt oog.
    afgekoeld gekookt water helpt misschien ook;morgen ben je er misschien vanaf;het hoort er niet levensbedreigend uit.als het er grappig uitziet trek dan maar een foto.
    wisselstekker kan je misschien kopen in rosario dan ga ik je ook eens skypen.
    die mama heeft overal dochters zelf tot in belgie hahaha.
    jij moet eens onze belgische pannekoeken maken voor hun.kus kus caro.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem7/29/2009

    Mmmm zelfs daar nutella!!! Veel plezier en veel bijleren! x Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem7/29/2009

    Dag Lineke
    Je verhaaltjes zijn echt beeldend, ik beleef er veel plezier aan, zou deze blog voor geen geld van de wereld wilen missen ! Ik houd je briefje van de tweede week uit je hocuspocusbox al klaar voor Sammy voor morgenochtend en ik maak de eerste reeks van onze 'donderdag'-fotoreportage. Voortaan wordt donderdag dus "briefje-van-Lineke"-dag en "fotoreportage-van-Sam"-dag, haha !Nog 23 te gaan ! Dat gaat snel ! Take care of yourself, zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem7/29/2009

    allright nutella heerlijk!!
    veel plezier met de belgjes!!
    dikke zoen xxx gaelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JOEPIE, was toch een goed idee om de pot nutella stiekem in je koffer te steken hé. Met dank aan de familie de greef uit Leuven!
    Er komt een tweede grote pot op je af!! Ene die bomma voor je gekocht heeft. En voor de rest zit er nog van alles in de doos die op komst is.
    Hoop dat je vandaag de andere doos kan ophalen. Daar zitten VEEL kadootjes in die je mag uitdelen. Ze zullen je nog liever zien.
    Kus lieve schat. Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Line, ik doe mijn zoveelste poging om een berichtje op blog te plaatsen. Ik hoop dat het nu lukt maar je zal mijn mailtjes wel gezien hebben. Keitof dat onze pot nutella op de superpannekoeken van de argentijnse mama gesmeerd wordt. Laat het smaken!!! Ik ben zo blij dat je elke dag positiever klinkt. Zoals ik je al zei in de mail: het zijn arme mensen maar ze gaan jou een "rijke" ervaring meegeven. Pluk de dag en geniet ervan.
    Dikke kus vanuit Leuven
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem7/30/2009

    Dag Lineché, supertof om je blog te lezen, wat een avontuur! Op nog wat knutselwerk met de stekkers na, heb je het blijkbaar al best voor elkaar gekregen: tennis, tango, een trip naar de grote stad, aqua caliente, mate, manteca en verrassingspakketten van het thuisfront.. mi parece que vos esta bien!
    Het zal waarschijnlijk soms wat moeilijker zijn dan je bruisend optimistische berichtjes laten uitschijnen, maar what does not kill you makes you stronger zeggen ze he. Doe zo voort en geniet ervan. Liefs, zoen,
    Eline & Hans

    BeantwoordenVerwijderen