30 juli 2009

30-07-2009

Hola ... como andas ... dat zeggen ze hier elke dag als ze elkaar zien.. Het is hetzelfde als como estas, maar dat zeggen ze hier niet...

Vanochtend toen ik opstond was Marcella hier, coordinatrice van WEP,.. We hebben samen een beetje gepraat over vanalles en daarna samen naar de winkel gegaan om nieuwe handdoeken te kopen..
Als ik me hier douch dan moet ik me afdrogen met dezelfde handdoeken van hun... Thuis doe ik
dat eigenlijk ook altijd..maar toch vind ik het hier een beetje raar om te doen .. dus nu heb
ik mijn eigen handdoeken dat zal beter zijn...

Ik ga straks nog eens gaan lopen ..
Wat ik raar vind is dat ik hier niet veel naar grote toilet moet gaan,, nogthans eet ik echt genoeg..
en drink ik ook veel ???

Ik heb daarstraks gedanst en gepraat met de kleine papegaai ... PEPO :: super grappig !!!

Morgen dagje Rosario met de Belgische meisjes daar heb ik veeeel zin in .. wordt een toffe dag.. maar weet nu al dat hij zo snel gedaan zal zijn..

ik laat nog wel meer van me horen later

dikke zoenen...

oohh en mijn papa zegt dat mijn spaans goed vordert.. joepieee ...

xxx loves Line

10 opmerkingen:

  1. Anoniem7/30/2009

    heyy line bienee SUM... wow het is eig echt raar da jij nu zo ver bent, heb net al u berichtjes in één stuk als een romannetje geleze... het klinkt echt zooo spannend allemaal! normaal zat ik daar nu ook. ik hoop da je je niet te eenzaam voelt, maar het hoort toch alsof er altijd zo veel volk rond je is enzo dus ja :) ik volg je berichten op de voet!! spannend, tot snel, xx miss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/30/2009

    Dag Line; i.v.m. die stoelgang awel ik heb dat ook gehad in Argentinie.Ik was zwanger van 1 kg ....
    Ik zou zeggen eet veel groenten en fruit en volkoren produkten;beweging maar dat doe je blijkbaar en veel water drinken.
    Misschien wat minder mate want thee ontrekt soms vocht uit. de darmen.
    Ik weet het niet zeker maar het proberen waard want met verstopping zitten kan zeer vervelend zijn.
    O ja noemt je broer Sebastian of Gaston?
    Groetjes la tia loca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daphne7/30/2009

    Liiiiiiine meisje!!! Hebben hier net even internet en kunnen eindelijk wat van je lezen!! Super om te weten hoe het daar verloopt. Klinkt allemaal heel spannend! Ik ben ongelooflijk fier op jou :-)
    hier in Italië gaat alles goed. Hebben al veel mooie dingen bezocht, maar er zijn veel te veel Belgen en Hollanders, en veel te warm! Ow, tgaat hier uitvallen dus kga je nu moete late, mattie zal sebiet nog iets proberen sturen, maar hij is nu een stervende hond aant helpen...! Ik denk echt elke dag aan je:) klinkt als je liefje! Maar ti's waar! Dikke zoenen, veel plezier en hou je goed sterke meid. Zie je Graag!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag lieve zus, zoals daffie zegt is het echt straf hoe goed je je direct aanpast.
    de hond is naar de dierenarts, die zag er niet goed uit.
    over dat naar de wc gaan, hier in italie is dat geen probleem omdat ze overal olijfolie bijdoen, dus...
    het is hier zot mooi maar super warm. al twee dagen boven de 40 graden, da is niet uit te houden. ik vertel je alles wel als ik thuis ben en we eens skypen.
    dikke kus van mij en daf.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola :P!
    Het is eingelijk een gewoonte geworden om dagelijks keer je blog te checken :D, vind het echt super dat je ons goe op de hoogte houdt! Mss moet je niet veel naar toilet omdat je lichaam nog moet aanpassen aan het eten van daar? kwedet nie e ma toen dak 3 maanden naar georgie ging had ik da ook int begin....
    Geniet van morgen!!

    Dikke zoenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem7/31/2009

    Niet op voorhand denken dat het vlug voorbij zal zijn.Eerst genieten van je dag samen met de andere meisjes, er zal nogal gebabbeld worden.Mischien kan je afspraken maken om de weekend met hen door te brengen wie weet dan heb
    je iets om naar uit te kijken.
    we verlangen al naar jou verhaal uit Rosario..
    Geniet en tot morgen? Zoen bommake

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem7/31/2009

    Jaaa geniet van je dagje met iedereen daar in rosario... Ik ben eens benieuwd of dat een gezellige stad gaat zijn of niet?? Allesinds met leuk gezelschap dus mis kan het niet lopen!!! :-). Amuseer je super goed. Dikke kus xxx love you
    Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laurence7/31/2009

    Dag Line! ik zie dat alles goed verloopt en daar ben ik o zo blij om! Camille is gisteren vertrokken en als ik mij niet vergis zit ze nu voor de derde maal in het vliegtuig richting Vitoria. Ze is volledig uitgeput, doodmoe, kan niet eten, voelt zich niet zo goed,......we krikken haar op iedere keer we haar horen via GSM.
    Allé meid, jij begint het daar al goed gewoon te worden zie ik. Doe zo voort want je bent kei goed bezig. We zijn fier op jou hoor!
    Dikke zoen, Laurence

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tips om te kunnen K.A.K.K.E.N.

    1) Elke dag een lepelke olijfolie...
    2) Het sap drinken van opgelegd fruit in blik.
    3) PRUIMEN eten, veel veel
    4) volkorenproducten eten
    5) lijnzaadolie kopen en elke dag een lepelke nemen.
    6) een lavementje halen bij de dokter..hihi

    Kus van je mama

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem7/31/2009

    de max, al die goeie raad van iedereen, echt leerzaam.
    nu de mijne: zwaartekracht overwint alles, oftewel beetje geduld.
    knuffel,
    Doll en co

    BeantwoordenVerwijderen