16 november 2009

Alweer een weekendje voorbij

iAlweer een weekend voorbij, wat wil zeggen dat ik alweer een weekend dichter ben bij mijn mamy en papy...

Vrijdag was ik heel moe nadat ik naar school was geweest, ik voelde me heel slap en beetje ziekjes... dus ben ik in mijn bedje gaan liggen en ik wou een beetje rustig studeren, maar ben dan uiteindelijk in slaap gevallen ...
Ik lag rustig te slapen en te dromen toen ik plots fel wakker werd van heel heel heeeel veel lawaai...
Ik wist niet wat het was en was enorm verschoten,..
Ik hoorde mijn mama roepen dat we alles moesten uit te stekkers halen en alle ramen dicht moesten doen..
Er was een tornado op komst... En inderdaad 10 minuten aan een stuk heeft het geregend, geregend, en gestormd.
Er waren hagelstenen van 10 centimeter groot..., maar jullie denken dat ik overdrijf, maar NIET DUS:.. het hagelde BOLLEKETTEN uit de lucht... , er was heel veel wind en alle bomen vlogen door de straten.
Gelukkig gebeurde er niets in mijn familie.., iedereen was oke., maar van een stuk of 10 huizen was het dak weggevlogen en ramen stuk gegaan door de harde hagel..
Er waren mensen aan het wenen op straat, en de straat was gelijk een zwembad. Vol met water , iedereen liep zonder schoenen en in bikini op straat want het was nog steeds niet zo koud.
Tien minuten later kwam de zon er weer door...
Echt raar om zoiets mee te maken...

Dit is ook de reden waarom ik 3dagen geen internet had. Alles was kapot. Alle kabels, ook van het licht. We hadden 1 dag geen licht... dat was wel heel eng, want alles is zo donker hier...

En toch gingen de feesten door... Vrijdag avond (diezelfde avond dus) had ik een verkleedfeestje zonder elektriciteit, maaar we hadden geluk en net op het moment dat we samen kwamen is de elektriciteit terug gekeerd en hadden we muziek...
Ik was verkleed als duivelin zoals jullie kunnen zien op de fotoos hieronder.
Het was heel gezellig , maar toch ben ik vroeg gaan slapen omdat ik wist dat ik de volgende dag het grote verjaardagsfeest had... (cumple de 15)zoals ik al eerder uitlegde ...

Ik en mijn grote zus van hier blijven wel ruzie maken.. ze blijft haar moeien met dingen en ze blijft echt grove commentaren geven... en ik ben echt een meisje die niet tegen mensen kan als ze boos doen tegen mij, maar uiteindelijk moet ik toch altijd toegeven aan haar .. dus nu laat ik haar roepen en zeggen wat ze wil en ik trek het me niet aan ..
Mijn vriendinnen zeggen dat ze gewoon echt jaloers is dat ik zoveel vrienden heb, en dat ik me gewoon echt amuseer en dat ik soms uitgenodigd ben op dingen waar zij niet op uitgenodigd is enzo..
TJA .. ....

De zaterdagavond was het dus het verjaardagsfeest.... CUMPLE DE 15--- Dat meisje is nog zo zo zo klein en fijn en nog totaal niet vrouwelijk en toch is hier een 15de verjaardag zo groot omdat ze dan VROUW worden...
Het is gelijk een trouwfeest..., ze heeft een kleed zoals bij ons een trouwkleed... wel heel mooi maar zo belachelijk voor zo een jong meisje..
Ze moet ook de wals dansen met haar opa.. ze moet de taart snijden.. De hele avond is geregeld in allemaal stukjes. Eerst is het als de jarige binnen komt, dan eten we 1 bord eten, dan dansen we 20min, dan wordt er iets voorgelezen en eten we een 2de bord eten, dan dansen we een dans met allemaal samen , dan moesten we iets zingen ... snap je mij ... het wordt allemaal geregeld...

En dan om 7 uur gingen alle mensen weg en wij gingen met onze vriendinnengroep naar LA SOL.. dat is een tankstation wat verderop ... we dronken een chocolademelk, een cofie en aten kofiekoeken...
En rond 8.30 lagen we in ons bed... de volgende dag natuurlijk helemaal kapot.. en geslapen tot 4 uur in de middag .. hihi

Morgen ga ik naar Buenos Aires om naar JASON MRAZ te gaan kijken .. JOEPIEEEE:....

zoenen
xxx
LINE

17 opmerkingen:

  1. Anoniem11/16/2009

    Wacht maar we gaan die oudste zus wel ne keer liggen hebben als we binnen 4 weken naar jou toe komen.We gaan haar een koekje van eigen deeg geven.Dus als ze vervelend is hou vol en bedenk met een glimlach op je gezicht jou dag komt nog wel.
    De wraak zal zoet zijn.hahahaha.
    la tia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JOng zus, laat ze doen...
    Jaloezie zal het wel zijn, misschien soms ook nog wel te verstaan. Ze vindt misschien dat jij alles bent wat zij zou willen zijn en dus niet is...
    Laat ze gerust en erger jou er niet aan voor die laatste weken.
    Morgen nog 4 te gaan! Daar komen we!
    Hotel al geboekt?
    Vandaag was het hier ook eventjes een stortbui van ik zal je gaan hebben! Maar geen bolleketten, nog niet.
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaëlle11/17/2009

    VEEEL PLEZIER OP HET CONCERT VAN JASON MRAZ !! DOE HEM DE GROETEN . JALOERS OP U haha :D Maar dan in de funny way ! Trek u er niet van aan van u 'zus'!! zoveel te beter voor u dan toch dat je veel vrienden hebt en dat je veel wordt uitgenodigd :)!
    Have fun meisjeee
    looove xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11/17/2009

    Wow, Jason Mraz!! Kun je nog aan een extra ticket geraken voor je ouwe tante?

    Gr en X
    t. Veewilmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo avontuurlijk die tornado! Gelukkig dat je niets is overkomen! En je niets aantrekken van je oudste zus e, je hebt andere super leuke vriendinnen die je graag zien ! :) Geniet van Jason Mraz morgen, wish I could be there toooo!!

    Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach liefje, jaloerse vrouwen heb je overal, je moet daar niet opletten je moet doorgaan met de "sisters" die wel leuk zijn ! Zoals in Bambi , de mama van Stampertje zegt tegen Stampertje "Als je niks leuks te vertellen hebt, zwijg dan" haha ! Meestal zitten die mensen slecht in hun vel en als ze natuurlijk geconfronteerd worden met zo'n superkind als jij dan hebben ze het daar moeilijk mee ! Maar dat gaat ook voorbij als ze zal merken dat ze weinig steun krijgt uit haar omgeving ! Ze zal nog bijdraaien !! Amaai straf onweer hebben ze daar ! Het regent hier ook maar niet zo natuurlijk !! Bijna gedaan je verblijf daar he !! Hier starten de examens en John en Jeanne zijn al volle bak bezig, Ashke is haar ook beginnen smijten maar haar examens zijn pas in Januari. Om ten volle invloed te kunnen uitoefenen op die examens is ze nu voorzitter van de leerlingenraad kwestie van haar te kunnen moeien natuurlijk !! Dikke kus zoetje en geniet verder nog van al het mooie en draai je mooie gezichtje weg van al het lelijke !! xxxx Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lineee, blij dat je die storm hebt overleefd! Heb het ook eens gehad in Florida, zo eng! Maar bon, dat hoort ook bij het avontuur ;) Heb de foto's gezien van dat 15e verjaardagsfeest, amaai tis precies als een trouwfeest ! En da kleed, haha ze ziet er echt als een prinsesje uit. Je duiveltenuetje is trouwens echt mooi :) GENIET van je laatste weken Linebiene!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uw klein nichtje11/20/2009

    Dag Lineke ! Tis u nichtje hier (:
    Sorry da ik nu pas een berichtje op u blog zet... ö maar je weet da ik aan u denk eh :)
    Amai die storm ! Zo eng ! Ik zou echt bang zijn, moest ik daar zijn, maar gelukkig is er niets gebeurt eh :)
    Pff ik mis u hier wel ze ! Zo lang da je al weg bent ! Ik ga u nie meer herkennen als ge terug zijt :p
    Wete, vorige zondag ben ik bij u mama en papa geweest :) en Mathias was er ook, en ja mijn mama en papa.. Ma Maya kon nie mee omda ze een boek moest lezen. Ma twas wel super leuk me Mathias enzo, ma ik miste u wel :(
    Twordt tijd da ik je weer zie ! Maar ja bijna eh.. allee, eigelijk nie zo bijna, nog 1 en een half maand.. Ma ik kijk er al naar uit om u terug te zien ! :D

    ik hou van jou, mijn lief nichtje !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem11/21/2009

    Je gaat echt veel te vertellen hebben als je terug komt.
    Ik vind het super wijs dat je zoveel dingen meemaakt!
    Nog een kleine 2 maanden en je bent BACK!!:)
    Dikke kus
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wij missen uw verhalen! laat die computer maar weer snel werken...
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem11/22/2009

    Als je dit leest dan is je computer terug in orde.Hopelijk duurt het niet te lang zodat we jouw verhaal kunnen lezen over de uitstap naar Buenos Aires.
    En de mail die wij je stuurden heb je waarschijnlijk ook niet ontvangen.
    Dikke kus uit Deinze......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem11/22/2009

    ook wij zijn benieuwd naar je nieuwtjes....
    Doll&co

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kmis ook je verhaaltjes :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem11/25/2009

    Ik verlang naar je volgende verhaaltje!!! :-)
    Over je zus: Als je weet dat het uit jaloezie is dat ze zo reageert, probeer haar dan eens wat meer een goed gevoel te geven als ze er goed uit ziet, of als ze iets goed gedaan heeft.. Het is waarschijnlijk een onzeker meisje en ze voelt zich minderwaardig ten opzichte van jou aangezien jij wel zelfzeker bent, dus zal een complimentje haar deugd doen en zal dat haar misschien een beetje minder nijdig maken in haar omgang met jou.. ;-)

    Dikke zoen,

    Marien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anoniem11/28/2009

    hey!
    haha ik wist eerst niet wie die jason mraz was, mr kheb nu op youtube gekeken...super leuk:) mooie stem he line, doet me denken aan die jongen op zangkamp die zo'n sexy stem had, de jongen van 14 jaar ofzo, ken z'n naam niet meer..

    x
    ege

    BeantwoordenVerwijderen