12 december 2009

10-12 Tangofeestje

Hier ben ik alweer, nu ga ik toch een beetje mijn best doen om veel te schrijven voor de laatste dagen.
Ik kan mijn gevoelens ook niet echt beschrijven mama... Ik leef hier ook dag na dag en besef het echt niet dat ik afscheid moet nemen...
Ik heb hier een leven opgebouwd met zoveel Ups en Dows want het is eigenlijk echt niet zo gemakkelijk om de goede mensen te vinden in zo een korte tijd.
Ik heb spijt dat ik in de school niet naar het laatste jaar ben gegaan ... ik ben in het vierde gebleven terwijl nu al mijn vriendinnen van het laatste jaar zijn.

Ik had de 10-12 een feestje, mijn afscheidsfeestje, met de meisjes van Tango... Schitterend was het omdat we ongelooflijk veel gediscuteerd hebben over de problemen in de wereld, over geloven in god of niet... Het deed me zo goed denken aan discussies van bij ons thuis...
Ik doe mijn best om mee te discuteren maar dat blijft toch nog steeds moeilijk, maar ik versta wel alles wat ze zeggen...
We hebben lekkere taart gegeten en gedanst, heel gezellig was het...

De volgende dag moest ik optreden !!! ROPE SKIPPING ... voor de kleintjes. Het was de laatste schooldag voor de lagere school en ik moest als verrassing optreden.
Ze stonden allemaal met open mond te kijken , en ik was zo moe of iets... Het is toch ongelooflijk hoe snel je conditie voor een sport kan kwijt geraken..
Ik heb 2 minuten gesprongen en was bijna DOOD hahah...

En dan plots in de middag zei mijn zus van 15 " Line..., vanavond kan je niets doen met uw vriendinnen want je moet bij mij blijven " super schattig..
En mijn zus had dus met haar vriendinnen zo een mini feestje georganiseerd in een bar...
We aten eerst wat pizza en daarna begonnen we te dansen tot 1 uur of zo..
En ze hadden zo een groot papier gemaakt met een tekst erop dat ze me zo graag zien en dat ze me gaan missen ... echt schattig...

Vandaag heb ik met mijn zusje en mijn nicht gezond... want het is hier dus nog steeds super warm , maar er gebeuren hier ook rare dingen ze...
Want gisteren was het hier super warm en plots keken we naar de lucht en de lucht was dus Paars, groen en rood .. zonder overdrijven! en plots begon het dus weeral te stormen .. echt raar... We waren super bang want we zaten met alle vriendinnen samen in een huis om een verjaardag te vieren..
En weet je wat ze hier doen? ze maken een wit groot kruis van zout op de tafel ... echt dat deed mij echt schrikken eh .. dat vind ik enger dan de storm zelf.. echt zotte mensen hier soms.


En vandaag is de groote dag voor mijn vriendinnnen want het is het Eindejaarsfeest... dat gaan schitterend worden! Daar heb ik al zin in ...
Hier zijn die feesten echt zo GROOT. Ze dragen bijna allemaal een trouwkleed en zij staan heel de avond in het middelpunt en ze doen allemaal spellekes en weet ik veel en om 2 uur beginnen ze te dansen...

Oohhh en wat ik ook nog eens wou zeggen.. haha ik zat onlang in een taxi omdat ik naar Rosario moest. Ik moest gaan praten met de mensen van mijn organisatie omdat ze wouden weten hoe ik het gesteld heb die zes maanden en blablabla... omdat ik weg ga binnen een weekje... haha zoottt eh
awel en ik zat dus daarna in een taxi met 4 oude, dikke mannen....
Je kan het niet geloven !!!!! ze waren aan het discuteren over leven na de dood... maar plots werd er een man kwaad .. ik moest echt lachen want ik zat daar zo tussen GEPLETTERD .. echt gepletterd .. ik kon mij bijna niet bewegen en die waren aan het roepen en al .. haha
super grappig.

Eigenlijk heb ik super veel van die kleine verhaaltjes maar die vergeet ik altijd te vertellen... die zijn juist de leukste eh ...
oke

dikke zoen xxx
Line

7 opmerkingen:

  1. Hahaha Line zo grappig met de oude dikke mannen:D :D Doet mij denkn aan een mopje!

    Echt super raar, ik dacht in mijn eigen kom kga stiekem nog eens kijken op haar blog hopelijk gaat ze iets geschreven hebben en HUP tis van da!
    Zalig jong :D Vrolijke Argentijntje is almost back in Belgicaaaaa hoeraaaaaaaaa Ik verlang al om u kleine verhaaltjes te horen en gwn voor u terug te zien jong tis lijk een eeuwigheid geleden!!
    Het is wel vlugger gegaan dan ik dacht omdat ik echt graag u blog las en 'echte' line vervangen had door 'internet' line :D!! LINE ELLEGIERS METTEPENNINGEN EN IK HEBBEN U ECHT GEMIST!! :)

    Heel veel sterkte voor daar afscheid te nemen en alles te moeten achterlaten, maar weet gwn dat je de goede momenten en ervaringen meeneemt en dat ze zo een tof meisje als u nooit gaan vergeten!
    En ook, we gaan u met supr wijde armen ontvangen dus gaat u direct weer thuis voelen!!

    Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/13/2009

    Lineke,heb je de ervaringen niet opgeschreven?
    Heb je het niet gedaan dan kan je "THUIS" je herinneringen optekenen nu ze nog fris in je geheugen zijn.
    Tof dat de vriendinnen feestjes geven voor je afscheid en vooral de kleine zus die zal jou zeker missen in t'gezin.Het afscheid wordt moeilijk maar we zijn zeker dat je nog terug keert.En Lineke hier staan er veel te popepelen om Argentinië een beetje te vergeten!!!!!!!
    Heel veel liefs Bommake

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je broer en ik zaten deze week in de zetel te kijken naar de TV. Met ons twee. Papa was naar de Spaanse les. Plots dachten we eraan dat over 3 weken , jij weer tussen ons in zal zitten bij het Tv kijken.... en Matti vond dat het echt wel tijd werd... Ook al zegt hij het mss niet veel: hij heeft je gemist.
    Over enkele weken zal hier dan ook weer uit onze speelkamer muziek weerklinken. De piano zal weer zijn dienst doen. Onze Matti tokkelt er soms op tussen het studeren door. Eerlijk gezegd, het lukt hem nog redelijk ook. Maar wat zal het leuk zijn om jouw liedjes hier weer te horen klinken door het huis...
    Hoe zal UNO reageren op jou? Zal hij je nog kennen??
    Het hele huis zal stralen Line, als jij hier weer bent. KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaëlle12/14/2009

    lieve schat, geniet nog van je laatste daagjes !!
    En ik moest echt lachen door die dikkerds haha :D
    dikke kus !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem12/15/2009

    Lieve Lineke
    Morgen vatten je Mams en Paps de lange reis aan naar jou, elke mijl dat ze vliegen, komen ze dichter naar je toe. Ik denk dat ik het zelf zal voelen morgen ! Een Argentijns vliegje zou ik willen zijn in dat hotel waar jullie elkaar zullen treffen ! Maar neen, dit is iets zo authentieks dat vliegjes daar niets van zouden begrijpen. Ook dat moment zal onvergetelijk zijn, zoals zovele wellicht tijdens die zes voorbij maanden.
    Op nieuwjaarsdag wil ook ik je eens van kop tot teen bekijken, zodat ik ten volle besef dat je weer op en aan zal lopen ook in Latem.
    Morgen begint de blok hier van de twee jongens, ik hoop dat ze de moed en doorzetting vinden om deze zittijd tot een goed einde te brengen. Wij zullen ze steunen waar nodig hé ? Alleen jammer dat Sam al zo lang geplaagd wordt door neusproblemen, gisteren stelde de huisarts sinusitis vast, ik had het gevreesd, het wordt dus een antibioticakuur helaas. Wat er hier niet gebeurt zonder de Line-vitamientjes !!! Lieve zoen en een prachtige tocht, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieve schat.... D-day vandaag hoor!! Nog een paar uren en we zijn op weg richting jou! Eerst nog even lesgeven en deze namiddag HUP start ons avontuur.
    We voelen de kriebels in onze buik!. Wat zal dat zijn ginder bij jou? Het voelt wat raar... ik voel me zelfs wat spelbreker. Het lijkt wel dat we jou daar zomaar komen wegplukken van je nieuwe vrienden, familie en leven.
    Het wordt moeilijk dat weet ik nu al... en toch... Het is zo dat het moet zijn. Geniet nog van de dagen die je resten daar. Dikke knuffel van je mama, die haar armen hier goed warm houdt om jou te omarmen. (het is hier trouwens tot -4 graden 's nachts!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem12/16/2009

    Liefste Line
    Nog een laatste woordje.Nu kunnen jullie echt de laatste uurtjes aftellen.Caro is wel bij de gelukkige,dat ze bij de eerste zal zijn om jou weer te zien.Dat is weeral het voordeel van single te zijn,moest ze een man en kindjes hebben,zou het niet mogelijk zijn om mee te komen.Maarja,soms zou ze het ook wel anders willen,de ware Jakob is voor haar nog niet verschenenHet is hier ijzig koud,ze is toch nog naar Torhout vandaag,we hebben al zoveel regen gehad,zodat ze veel thuis is geweest,en nu dat ze vertrekt,zal je zien dat het niet meer zal regenen.Ze moet dan nog haar auto afgeven aan de garage,terwijl ze weg is,kunnen ze de auto eens goed na zien,er mankeert van alles aan.maar ze heeft 2 mannen mee,om haar vlug te helpen inpakken.Marc en Tommy.Dan even lekker doorwarmen en eten,en vertrekken.Tommy heeft gevraagd of Balou af en toe bij hem mag komen logeren,maar ze mag niet binnen in zijn huis,ze zal ook buiten moeten slapen,oei,oei,ons hondje is dat niet gewoon.Ze zal niet blij zijn.Ze zal haar mama'tje missen.Zeg maar tegen je vrienden,dat je ze spoedig eens zal komen bezoeken,vraag wel of dat je Oma mag meekomen,dan gaan we samen eens.Ik heb toch tijd en reis graag.Veel,veel kusjes en tot over twee weekjes.xxxxxx
    Om 4 uur deze middag vertrekken ze met de trein naar Zaventem.Het zal een lange reis worden.

    BeantwoordenVerwijderen