20 december 2009

Buenos Aires een stad vol passie

Hallo iedereen, hier ben ik weer... de line...
JA hier moet ik dus beginnen schrijven over mijn afscheid! Ik ben vrijdag avond nog eens goed uitgegaan met mijn vriendinnen en er eens goed van genoten!!!
Tot 7.30 was ik met hun aan het genieten daarna ging ik naar huis; doodmoe.
Ik nam een douche en heb een klein uurtje geslapen want om 9uur kwamen mijn ouders me halen in mijn huis.
OOHHWWW het moment was aangebroken, ik moest afscheid nemen van een familie waarbij ik 6 maand lang had geleefd. Wat een moment!!! Nooit gedacht dat dat zo moeilijk kon zijn.
Ik had eerder gezegd aan mama dat ik niet echt het gevoel had dat ik veel ging wenen, maar op dit moment stroomden de tranen uit mijn ogen zoals de Iguazu watervallen ...
Al mijn zussen en broers, mijn vriendinnen en vrienden, mijn tweede mama en papa pakten me enorm goed vast en zeiden dat ik zeker terug moest komen. Daar hoop ik dan ook op..

Nadat dit alles voorbij was ben ik zo wat beginnen denken en eigenlijk vind ik het heel goed dat mijn ouders me op dit moment zijn komen halen. Ze hebben gezien hoe ik leefde; met wie ik leefde en waar ik leefde .. Ongelooflijk want dan konden ze hun toch echt wel wat voorstellen. Het was een heel mooi avontuur,maar als mijn ouders dicht bij mij zijn vond ik het een veilig gevoel en tijd om terug te keren naar mijn landje...

Toen we aankwamen in Buenos Aires kregen we al direct een storm op ons neer ! De hemel weende mee met ons allen!
De felle regen maakte het papa wel wat moeilijk om het hotel te vinden, uiteindelijk hebben we het wel gevonden natuurlijk!
Na een uurtje gerust te hebben trokken we de ongelooflijke grote stad in, terwijl het nog altijd aan het regenen was.
We aten wat op de Puerto Madero.
Nooit gedacht dat ik zo kon genieten van een familie etentje! We aten lekker en lachten ongelooflijk veel. Ik heb de gezichten van mijn ouders en mijn lieve tante eens goed bekeken, en waaw wat zijn die leuk! Ik kan het niet verwoorden maar ik GENOOT GENOOT GENOOT !!!
Toen gingen we heel vroeg gaan slapen want ik was heel moet! 11 uur lang heb ik geslapen ..

EN DAN HET ONTBIJT ..NEEEEEEE !!!!!! ik krijg yogurt en musli en fruit; alweer genietend gegeten..en dan nog eens gezond ook! Zo tof jong..

Om tien uur vertrokken we richting LA BOCA. Veel uitleg van Christof de gids, heel goed uitgelegd. En wij natuurlijk heel geintereseerd, meer van de helft van de informatie kon hij niet zeggen omdat we teveel vragen vroegen!
We gingen naar la caminito; la boca juniors; plaza de mayo; presidentenhuis; de zotte moeders; puerto moreno...
veel uitleg en wandelen!

Nu naar een tangoshow met avondeten...

vele dikke kussen van de line die heel snel terug komt !
zoen

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12/20/2009

    Ik ben blij te lezen dat je,je nu weer zo gelukkig voelt bij mama,papa en tante.Geniet er maar van.Bomma Therese heeft mij vandaag gebeld en uigenodigd om kerstavond bij hun op bezoek te komen,Matti en Daphne gaan er ook zijn.Ik vind dat wel lief.
    Hopelijk zal het weer het toelaten,om naar Deinze te rijden.Nu zit mijn auto dik onder de sneeuw.Ons gesprek die avond,zal natuurlijk hoofdzakelijk over Line gaan.We hebben zelfs al aan de telefoon zoveel over jou gebabbeld,ja hoe kan het ook anders,de 2 oma,s.!!!!
    Veel liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oouuhh, zoo wijs!!
    Dat beloofd als je hier weer terug in je echte leventje gaat zijn.
    Je gaat echt de eerste weken genieten van ALLES en IEDEREEN !!!
    Spannend voor jou ...
    Dikke zoenen aan jullie 4en en ik kijk uit naar je terugkomst :-)

    Geniet daar maar van de warmte en de zon, want hier ist echt winterweertje en als we same gaan skien oooook, kijk er zoo naar uit! kben beniewd naar line op een snowboard :)

    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen