10 december 2009

BACK TO MY BLOG

Dag lieve mensen die zo trouw mijn blog blijven lezen...
weet je dat ik verschiet van de hoeveelheid mensen die mijn blog lezen..
zo tof om te weten dat jullie zo geintereseerd zijn...

HIER BEN IK DUS TERUG.. want gisteren is het menneertje gekomen met de computer, wat wil
zeggen dat ik dus terug kan schrijven op mijn blog.
MAAR... zoals jullie ook wel weten is het echt niet meer lang dat mijn mami, papi y mi TIA LOCA naar hier komen...
Dat zal nogal een emotie worden.. Ik kan het me niet goed voorstellen.
Ik leef hier nu in die familie, ik heb me hier aangepast en heb hier mijn slechte en goede momenten en plots ga ik terug weg...
het is toch allemaal wat raar hoor zo een intercambio.., maar zeker dat ik er veel uit geleerd heb.

Hier is dus nog steeds alles TIPTOP in orde en je kan het niet geloven maar elke dag leer ik alweer nieuwe mensen kennen of leer ik mensen BETER kennen...
Ik heb hier echt een vriendinnengroep die zo goed lijkt op die in Belgie...
BABBELEN zoals KIPPEN en LACHEN met alles en nog wat...
super leuk is dat als ik bij hun ben...

Ik heb mijn afscheidsfeest gehad 3weken op voorhand omdat er nu gewoon geen weken meer zijn om iets te doen... en daar is mijn camera dus stuk geraakt... ik weet niet wie en niet hoe, maar ik denk dat hij is op de grond gevallen want hij heeft een kras...
Hij kan gelukkig sowiso gemaakt worden, daar ben ik zeker van ...,maar hier kan ik dat nu niet meer doen want vooral eer dat ze hier beginnen aan dingen zijn we alweer winter...

OOH JAA het is hier dus ZOMER... lekker warm weer, veel zon en lineke is lekker bruintjes...hihi.. sorry je moet niet jaloers worden hhihihi

Vandaag hebben de mensen waarmee ik tango dans een afscheid-tango-feestje georganiseerd. Ik heb voor de taart gezord (die mijn mama hier heeft gemaakt haha)...

Hier leven ze dus echt van FEEST FEEST FEEST... ze doen hier niet anders, langs de ene kant is dat raar voor ons maar langs de andere kan genieten ze van alles...
Ik heb hier ook de kerstbomen gezet... heel raar is dat wanneer je dat moet doen en je zweet je te pletter, dat was ook al weer een ervaring rijker.
En daarnaast heb ik toch ook el veel dingen meegemaakt met het LUIE ZUIDE AMERIKAANSE karakter...

Ik zat dus 1 keer in een taxi naar Rosario om 6 uur savonds ging hij er zijn...om 6.45 kwam hij pas toe.. toen gingen we lekker eens een boodschap doen voor hem ?? om 7.20 waren we nog niet richting Bigand vertrokken (terwijl ik normaal op dit uur moest aankomen)..
Dan gingen we uiteidenlijk weg ... We komen eerst het eerste dorp tegen waar er mensen uitmoeten stappen en we gaan richting mijn dorp maar midden in de weg was hij iets vergeten .. dus keren we terug en dan terug mijn dorp..
Het was 9uur en iets en ik was thuis... NIET NORMAAL is dat hier.. en niemand heeft er problemen mee.., allen ik was zo nerveus als iets terwijl ik helemaal niets te doen had..
AJAJAJA die latijns amerikaantjes toch..

Voor de rest weet ik niet goed wat ik nog moet schrijven want mama heeft het min of meer allemaal verteld...
Ik leef hier dag per dag en geniet van mijn momenten met mijn vriendinnen... of ik probeer te
genieten maar dat lukt me niet..want ik besef toch niet dat ik wegga.

Hopelijk alles oke met jullie?

dikke zoen
Het nog steeds argentijntje, maar ook nog steeds dezelfde LINE

9 opmerkingen:

  1. Camille12/11/2009

    Line !! OEF !!! Eindelijk schrijf je nog eens iets!!!
    Ik keek echt al super lang uit nr je berichtje!

    Zo te zien is alles daar nog tiptop. Fiesta alle dagen ! Ik ben blij dat je je daar zo amuseert maar moet toch toegeven dat ik uitkijk nr je thuiskomst !!!

    Geniet er daar nog van en laat je helemaal gaan !!
    Hier in België beginnen de examens te naderen. Iedereen stresset héééél hard. De 2e is dan toch wel een klein lichtpuntje want dan ben je weer in ons belgenlandje !!! JOEPIE !!!!

    Lieve lieve lieve kusjes !!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, zoetie, zo leuk om weer eens iets van jou te lezen.
    En ja, het komt dichterbij. Ik krijg al tranen in mijn ogen en moet heel wat slikken als ik denk aan dat moment waarop ik je terug zal zien. Ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe dat zal zijn. Jou ginder in je nieuwe leventje bezig zien zal raar doen. En het zal voor jou even raar zien, om ons daar plots bij jou te hebben. Ik bereid me al voor op twee heel emotionele dagen, 'k zal veel zakdoeken meebrengen!! Tot gauw schatje.
    Je Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoonzusje12/12/2009

    Lineke,
    dat wordt DEMAX om je terug te zien !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12/12/2009

    Blij om je terug te lezen.Nu komt het wel heel dicht bij,geniet nog van iedereen rondom jou die je lief is.Hier zijn we heel ongedurig om jou terug te zien.Het wordt even wennen,zomer is t hier niet maar feesten zal er in t begin wel bij zijn want familie en je vele vrienden wachten met ongeduld om je in hun armen te sluiten!!!!!!Nog 5 keer slapen dan zijn je mama en papa er !We wensen je een mooie reis samen met je ouders.EN dan nog 14 dagen ben je terug in je thuisland!!!! Vele lieve grtj.voor de laatste maal op je blog en een dikke kus van ons tweetjes uit Deinze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve broerie, ge moogt zeker zijn dat alle tear-jekkers nu van toepassing zijn op mijn gemoedstoestand. Ik moet maar de berichten van haar vrienden lezen op FB en de tranen rollen al over mijn wangen. Luisteren naar don't cry for me Argentina, doet me slikken en elke minuut dichterbij ons vertrek zorgt voor een hartenklop.... De zakdoeken worden hier met bosjes opgebruikt..... Kan jij je het voorstellen???
    Wacht maar op 1 januari, dan kan jij je lieve nichtje ook weer in je grote robuuste nonkelarmen sluiten.... wedden dat de tranen ook dan van de partij zullen zijn?? KUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Line! You're back on blog, haha!
    Zalig van weer eens een echte Line berichtje te lezen. Ik sta er nog altijd van versteld hoe snel die 6 maanden zijn gegaan, amaai, niet te doen. Bereid je voor op een heel emotioneel weerzien met je mama en papa en een heeeel emotioneel afscheid van Argentina.. Amuseer je! Geniet geniet geniet want hier is het koud en grys en donker alle dagen, maar gelukkig komt het zonnetje Line snel terug ;)

    Heel veel liefs, dikke kus

    J

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn Liefste Linetje!
    Woooooow echt zotjes, dat voor je je avontuur er bijna opzit.. Tis is gelijk gisteren dat we samen nog zaten te fantaseren over ons leven aan de andere kant van de wereld!! Ergens ben ik wel beetje jaloers op jou dat je al terug gaat, maar langs de anders kant ook niet, want al die vrienden die je hier gemaakt hebt achter laten enzo.. Ik kan geloven dat de dagen voor jou nu open en toe gaan, geniet ervan en in een van de volgende jaren komen samen terug naar Argentinie en Mexico, onze families en vriendjus bezoeken he!! Ik ga het missen om je blog te lezen en te zien dat iemand het zelfde meemaakt als mij, ik had daar echt veel aan! Maarja..

    p.s. Maak er ene mooie reis van met Peterke en Mieketje :) heheh (en als je toch even heeeeeel zot wil doen, pak dan het vliegtuig naar Mexico!!!)

    Heeeeeel dikke zoen, lief-nichtje :)
    Loooooovve uu! <3

    BeantwoordenVerwijderen