16 december 2009

Het is zover

... mijn buik doet pijn... ik weet niet wat ik moet denken...
mijn ouders zitten inderdaad nu op het vliegtuig richting MIJ... richting MIJ ????
Hoe raar is het als je je iets echt niet kunt voorstellen... ik geniet hier van mijn dagen, maar ik besef echt niet dat ze op komst zijn en dat ik binnen twee dagen weg ga...
Weg van hier...
Weg van de vrienden die ik in die lange tijd heb moeten maken ... weg van de dingen die ik
heb opgebouwd in zes maanden...
WEG...
En het klinkt raar maar het lijkt inderdaad of mijn ouders me hier zo wat komen stelen van alles hier terwijl ik dat totaal niet denk hoor, het is zo raar....
ik moet afscheid nemen terwijl ik ook super gelukkig ben..

Gelukkig doe ik veel de laatste dagen.. Ik ben naar het zwembad gegaan... we maken taart want mijn grote zus is morgen ook jarig..
ik doe veel met mijn vriendinnen, want elke 5 minuten stuurt er mij iemand een bericht op iets te doen omdat ik bijna wegga..
Ze willen me alleen daag zeggen...
Wel leuk om te weten dat ik geliefd ben ... , maar soms OH zo lastig als ik een keuze moet maken tussen naar wie ik wel of niet ga...

Vrijdagavond is het hier GROOT FEEST.. in heel het dorp.. niet speciaal voor mij,maar het is 5jaar de BAR van Bigand...
en dat lijkt wel een feest voor mij want ik ga ZATERDAG ochtend om 9 uur weg...
dan gaat iedereen me uitzwaaien in de plaza...

Mijn mama is volop bezig om alles klaar te maken voor mijn ouders die komen ...
tof tof tof en raaar

TOT HEEEELLL GAUW

5 opmerkingen:

  1. Hau Lineke, beetje ambetant om te lezen hoe je zo tussen die verschillende emoties bengelt. Begrijpelijk natuurlijk... Maar je zal zooo blij zyn als je mama en papa nog eens goed kan vastpakken ;) Tzal wennen worden, weg van je leven daar en 'back to reality'. Maar denk aan je liefje, aan je familie en uiteraard aan al je vrienden. ff op de tanden byten but you'll be just fine :)

    Hele dikke zoen en veilige reis!!

    Tot in België ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hou je sterk meisie! Idd super lastig voor u en zeker omdat je ook zo'n warm meisje bent die veel waarde hecht aan vriendschap!! Kan me echt wel voorstellen dat je het moeilijk hebt maar je pakt het goed aan door bezig te blijven en iedereen zoveel mogelijk te zien! En die feesje komt goed uit he :D
    Goh line je kan echt nie geloven hoe blij ik ben dat je bijna terugkeert! Heb zoveel goesting om nog eens zot te doen met u en de slappe lach te hebben met domme dingen :D! Joeepiee de poeepieeee

    Feestbeesje, geniet nog ten volle van de laatste dagen en veel plezier met je mamie en papie! :)

    Dikke knuf en safe trip to home!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12/17/2009

    Lieve Lineke, ongelofelijk hoe vlug je gehecht bent aan het nieuwe leven.Jammer dat de dag komt dat je afscheid moet nemen van al die nieuwe vrienden.Spijtig dat we zo ver zijn
    van elkaar maar er zijn er op komst om je heeeeeel warm op te vangen en te troosten.
    In t'begin zal je het even moeilijk hebben als in juli, maar alle vrienden hier zijn ongeduldig om je terug te zien!
    Sterkte Lineke nog 2moeilijke dagen en daarna nog een leuke tijd samen met je ouders geniet er maar van! TOt binnen 2 weken en STERKTE
    liefs uit Deinze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Camille12/17/2009

    Line kom terug oléééé olééé !!!

    JUIJ !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem12/17/2009

    Dag Line,
    Krijgen we iets te horen als je je mama en je papa gezien hebt ? 'k Ben daar ontzettend benieuwd naar !!!
    Geniet nog van je laatste Argentijnse dagen en tot
    in ons sneeuwland ...
    Lieve groetjes,
    Tante Nane.

    BeantwoordenVerwijderen