18 december 2009

la despedida de line....

Het afscheid is nu ECHT! Hier is het nu kwart voor 2 ¨s nachts. We komen van tafel. Wij trakteerden de hele familie in een restaurant. Als starter hadden we een buffet, waar je tussen de slaatjes ook kakkerlakken kon vinden. Niet te doen hier, die beesten vliegen hier om je oren als de zon onder is. Voor ons Line is dit de normaalste zaak van de wereld. Ik herken mijn dochter niet, wanneer ze gewoon haar schouders ophaalt bij het zien van die beesten in de schotels en op tafel. We moesten ze alle 5 min. van ons afslaan en Line was daar meester in!
We lieten het niet aan ons hart komen en aten gezellig ons hoofdgerecht: BBQ. Hier gekend als assado. Alle soorten vlees op de rooster waaronder hersenen, bloedworst, triepen -darmen- ribbetjes, worst enz... Voor ons even slikken...
Ons Line had een afscheidsbrief geschreven voor haar familie. Het hele restaurant werd stilgelegd en Line las voor....Toen werd het stil...
Tranen in ieders ogen en op ieders wangen. De grootste roeper, haar broer Pulga, zei geen woord meer. Iedereen was onder de indruk, ik nog niet het minst van onze dochter die zo mooie woorden overhad voor haar nieuwe familie.
Het afscheid nadert echt... het zal vreemd doen.
Wij bedankten de ouders uitvoerig voor de opvang van Line, zei bedankten ons terug om zoveel vertrouwen te hebben in hen. Uw kind aan de andere kant van de wereld sturen bij mensen die je niet kent, moet lastig zijn, zo zei Nelson -papa-
Het is goed geweest , zoveel is zeker, tijd om af te sluiten.
slaapwel iedereen, volgend bericht zal niet voor snel zijn denken we...
kus Mieke en co

5 opmerkingen:

  1. Camille12/19/2009

    Dat doet me toch iets hoor..

    Geniet alle drie maar van jullie samenzijn !!!

    Heeeeeeel dikke kusjes !

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaëlle12/19/2009

    ik kreeg een beetje traantjes in mijn ogen toen ik die 2 tekstjes las !!
    Veel plezier samen, geniet ervan :) en doe haar maar dikke zoenen !
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook traantjes!! Wat een heerlijk avontuur voor jullie gezinnetje! :) Have fun en suuuper veel groetjes aan Linneke!!

    Dikke zoens

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12/19/2009

    Liefste Line en fam.
    Als ik dit laatste berichtje lees,trek ik mijn woorden terug.Ik schreef,dat ik eens met je mee zou gaan om al je vrienden nog eens weer te zien.
    Maaaaaar,ik ben zo bang van insekten.Iemand heeft mij ooit verteld dat in de cinema zalen kakkerlakken zouden zitten,sindsdien,is het heel uitzonderlijk,dat ik naar de bioscoop ga.Ik moet daar altijd aan denken.Ik doe dan wel hoge botjes aan.Caro weet dit wel.
    Ik neem echt mijn petje af voor jouw uithoudingsvermogen.Een dikke proficiat.Ik denk dat je toch veel op je tanden hebt moeten bijten om deze situatie zo lang vol te houden.Je verdient een grote pluim en nog veel meer.De eindstreep is zeker behaald.Ongelofelijk.Veel liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem12/20/2009

    Met tranen in de ogen jullie verhalen gelezen,geniet van jullie intens weerzien.Proficiat aan Line voor haar doorzetting en volharding.Maar ik heb nooit getwijfeld,Line is een sociale en sterke meid.
    Wat een onvergetelijke levenservaring Line.Ik kijk er naar uit om haar verhalen in levende lijve te horen.
    Een zalige kerst vanuit het ondergesneeuwde België van de hele familie.
    Dikke kussen en een behouden thuiskomst.
    Céline en familie

    BeantwoordenVerwijderen