12 september 2009

13-09-2009

Lang geleden ... een week ongeveer...

Wat heb ik te vertellen .. hihi ...

De leukste dingen om te vertellen zijn zo de weetjes .. bijvoorbeeld, ik liep woensdag over straat en plots zie ik een auto staan met allemaal mensen rond.. ik verschoot een beetje want ik dacht dat er iets gebeurd was ..,maar geen nood want het was een winkelauto. Echt super grappig, een meneer die allemaal kleren in zijn auto gooit en dan komen de mensen daar in wroeten gelijk wilde dieren en kiezen ze hun kledingsstuk uit.. ik moest wel een beetje lachen als ik dat zag. Das echt zo iets typisch van hier.

Ik ben donderdag ook meegegaan met de meisjes van mijn jaar (4de) naar een kledingwinkel. Een winkel waar ze de kleren maken.
Elk jaar maken de vierde jaars een pull van de school met hun naam erop die ze dan kunnen dragen als ze naar het laatste jaar gaan van de school. Deze pull is dan eigenlijk hun uniform...
Dat lijkt een beetje op de Voskenslaan want alle laatste jaars krijgen ook altijd een Tshirt met een herinnering van de school...
Dus ik vond dat leuk om meetegaan want dat deed me denken aan het organiseren van het schoolfeest en dingen van de leerlingenraad... Dat was toch leuk...
Ze gaan dus ook zo een pull voor mij maken met mijn naam erop en het teken van de school enzo... zodanig ik een herinnering heb .. leuk eh...

Oohh jaa en ik ga ook een ring laten maken met mijn naam ...super mooi ...

Vrijdag moest ik vroeg opstaan,... Er was geen school omdat het DAG VAN DE LEERKRACHT was... jammer he mama dat dat niet in Belgie bestaat .. hihihi...
Ik moest dus niet naar school, maar ik had een vergadering in Rosario met al de meisjes van Belgie...
Dus moest ik om 8 uur opstaan, toen kwam de taxi en ging ik naar Rosario..
We hebben daar niet zolang gezeten,maar we hebben gebabbeld met alle mensen die meegaan naar de IGUAZU watervallen... ( 27-09-2009 tot 05-10-2009) ga ik naar de Iguazu.. DAT WORDT DUS GEWELDIG ( op zijn Eddy Wally's).
Oh en mama ik moet dus geen Malariapillen nemen...

En in November is er een groot feest waar alle landen samen komen en iedereen moet iets typisch over zijn land meenemen of vertellen ...
Ik en de meisjes gaan chocolademouse maken ... truffels... we gaan een grote belgische vlag maken .. een presentatie van fotoos ...

Daarna zijn we met de meisjes gaan shoppen in Rosario, super tof, Ik heb een kleedje gekocht(alweer) maar echt mooi... en schoenen (alweer) haha maar mijn schoenen gaan hier echt zot rap kapot en je kan het niet geloven ma ik heb echt schoenen nodig en jeansbroeken ...
Dan heb ik zo enkele leuke spulletjes voor mijn haar gekocht en een COSMOPOLITAN in het spaans... Dat deed me zwaar denken aan Ashley en ik weet niet waarom.. omdat we dan zo altijd samen lezen .. zo van die tijdschriften..

Toen ik terug ging van Rosario naar Bigand met mijn familie die me is komen zoeken in Rosario,
vroeg ik of we Nutella gingen kopen .. en Nelson zei "nee dat is een beetje moeilijk"... oke voor mij niet echt een probleem want ik mis dat niet zo hard... maar mijn zus was dus mega triestig dat ze dat niet kreeg hahahah....
En toen was ik heel heel moe en je gelooft het of niet maar toen kwam het liedje van FOREST GUMP op de radio ... en ik ben in slaap gevallen ...

Toen ik thuis kwam ging in direct taart gaan eten voor een verjaardag van een meisje van mijn school. Dan heb ik even geslapen want ik was super super moe en daarna terug naar de verjaardag maar nu in de avond met meer mensen en dan naar de bar ---

Alles is hier super, alles is hier leuk... ik geniet ervan ...
maar heb ook wel zin om te reizen met mijn oudertjes....

dikke zoenen... en hopelijk alles goed met jullie daar in dat kleine land...

En een dikke proficiat voor mijn BROER, LIEFJE en DAFIE die erdoor zijn voor alles ....
ik ben fier op jullie en geniet van jullie vakantie nog....

zoen LINE

6 opmerkingen:

  1. Anoniem9/12/2009

    Dag Line;


    Die auto met al die kleren in waar ze mogen in wroeten is misschien een tip voor mij zo hoef ik niet iedere dag zo een groot kraam op te zetten.
    Zou wel gemakkelijk zijn.
    Als ik je een tip mag geven voor de watervallen van Iguazu;doe een badpak aan om daar rond te lopen zeker als je een boottocht maakt onder de watervallen.das echt super.Geweldig.Camera of dingen die niet nat mogen worden moeten wel in veel plastiek zakjes gestoken worden.Iemand van onze groep zijn camera was stuk.Alles wordt echt door en door nat.You be warned.
    Nelson????is het niet meer papa???hahaha.
    Ik ben blij dat je het goed stelt.Een onbetaalbare leerschool.kus kus Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé lieve schat, zo een positief leuk bericht weer. Dat doet deugd, je down moment van vorige week is dus verleden tijd.
    Je verhaal over de kleren auto doet me denken aan het verhaal van de papa van bompa Jan. Die ging op stap met zijn stoffen en smeet dan een stuk stof over de heg of zo om interesse te wekken. En dan kwamen de mensen kijken en zo begon hij dan te verkopen.
    Iguazu, dat wordt de max hé, heel leuk dat jullie dat samen kunnen doen met de WEP girls. geniet ervan. Kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/13/2009

    Dag Lineke, leuke uitstap naar Rosario precies en toch ook meer om handen thuis dan een week geleden, neen ? Kun jij al artikeltjes lezen in de Spaanse Cosmopolitan, waw, niet slecht ! Hier stilletjes nu zonder de twee wereldverbeteraars Sammy en Mat, die maken nu New York onveilig en zoeken wellicht naar manieren om zonnepanelen te plaatsen op al die sky scrapers, haha... Ik hoop dat ze het daar leuk zulen hebben bij Matthieu ! Lieve zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellegiertje :)
    Geloof het of niet maar ik begin al iedere keer uit te kijken naar je berichtjes!! Vind het echt leuk om je te volgen en je verhalen blijven me boeien! Je bent daar precies een echte uitgaansbeest geworden he :D
    Bars hier bars daar, enjoy!!

    Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trouwens, Line, je hebt het over die trui die je zal laten maken als uniform. Hoe zit dat met het uniform meisje? Heb je daar al een foto van? Het lijkt wel of je ons dit niet wilt tonen... maar wij zijn zo super nieuwsgierig.
    Dus komaan; fotootje van Line in uniform. kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem9/14/2009

    dag ons Lineke,

    Leuk dat je terug enthousiast klinkt,iedereen heeft wel eens een dipje.Dat je aan sommige dingen begint te storen is dood normaal je bent het tenslotte al heel goed gewoon en de mensen rondom jou beginnen zich ook te gedragen zoals ze werkelijk zijn, kijk maar naar de mama die was toch super vriendelijk in 't begin en nu durf ze zich al boos maken. Stoor je er niet te veel aan binnen een goeie 3 maand zie je papa en mama terug, yoepi!!!!!!
    Durf je ze niet te vragen om elk zijn vuile troep op te ruimen, je bent toch niet hun poetsvrouw en de chocola,moet je nu vragen of je van de eigen chocola mag eten een beetje grof hé!!!
    Blij dat je je niet meer verveeld er staan je leuke dingen te wachten,naar Rosario de belgische meisjes terug zien en volgende week een paar dagen naar de watervallen.Het wordt GEWELDIG en.....FANTASTISCH!!!!!!
    Geniet maar ten volle van de mooie dagen die je er beleeft later als je terug bent kijk je er vast en zeker met een beetje heimwee op terug, de slechte dagen vergeet je vlug.
    Heb je Kim Clijsters zien spelen, ze was geweldig goed hé!
    Jaja Lineke een fotootje in uniform dat willen we zien ik heb het een paar jaar moeten dragen in 't groen en in 't blauw geen leuke tijd!!!
    Iedere dag kijken we uit naar jouw berichtjes.
    Groetjes en dikke zoen bompa en bommaake

    BeantwoordenVerwijderen