04 september 2009

05-09

Dag lieve Belgjes ..

Lang geleden he .. ik weet het .. maar ondertussen is er dus een probleem met het internet op mijn Laptop...
Normaal wissel ik hier gewoon de kabel van internet en dan werkt dat ook op mijn Appeltje maar nu dus niet meer .. ik versta echt niet goed waarom en een vriend van mij gaat me hier proberen komen helpen vandaag... maar het probleem is dat ze Apple hier niet kennen hoor...
Dus hij mag het ook niet verprutsen .. we zullen zien...

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik al verteld heb en wat niet .. maar er was hier dus vorige week zaterdag een feest voor het 100jaar BIGAND bestaan...
Er werd gedanst (alleen de oudjes) en er werd door de meisjes van de stad gedefileerd... maar het was eigenlijk heel erg saai..
Want de eerste defile was rond 12 uur en de tweede was pas om 2 uur 30 .. dat was zoveel tijd tussen en er was niets te doen dus ben ik weggegaan....

Oke .. .ik moet hier blijkbaar helpen.. dat versta ik ook niet eh ... GOH jong ik zit 1 keer op de computer en ik moet helpen .. normaal zit mijn kleine zus er altijd op ...
ma kijk ik ga dus helpen.. daarna ga ik naar het KIOSKSKE en dan schrijf ik verder ...
x

1 opmerking:

  1. En, al wat gevonden om die saaie namiddagen wat te overbruggen?
    deze avond gaan we met de familie eten voor ons 25 jaar. EN WE GAAN JE MISSEN ZOETIE. ik word er soms weer helemaal weemoedig van. ik zal aan je denken aan onze avond -dis terwijl ik je mis...
    dikke zoenen, je mama

    BeantwoordenVerwijderen