04 september 2009

vervolg

OHH jongens toch ...
Ale ik zat op de computer .. ze vragen mij om te helpen ... ik help METEEN... ik kom eventjes in de living kijken.. wie zit er op de computer .. de luie Maylen die nooit iets doet .. jonnneensss tocchh...
Das toch niet normaal ze .. ma maakt niet uit...

Waar zat ik ...

Ik wou jullie dus nog vertellen dat ik me hier echt wel soms verveel hoor... Bijvoorbeeld gisteren...
Ik kwam thuis en heb gegeten en ik had dus niets te doen tussen 1 uur en 5 uur want hier is er dus altijd een siesta tussen die uren ... en dan verveel ik mij dus DOOD...
Toen heb ik even met mijn mama (thuis) gechat en zij heeft me 10000 dingen gezegd om te doen..
Daardoor kreeg ik weer wat moed en ben ik gisteren rond 4uur in het stadje gegaan met mijn fiets ..
Ik heb een beetje rondgereden en ben yogurt gaan kopen voor mij... ACTIVIA mmmm lekker, ze hebben hier andere activia dan ons... het is zo met cornflacketjes enzoo.. echt lekker ..

Ik had gisteren ook Regeaton... Met Laren en Giselle amuseer ik me echt TE PLETTER.... Ze kwamen hier eventjes bij mijn thuis om fotoos te kijken van Belgie .. maar hun reacties zijn zo schitterend...
Ze vinden alle jongens super mooi ... en ze zagen FREDERIK JOSEF ... hihihi en ze waren echt zot van hem ...
Dus fredje je weet wat je te doen staat... Naar Argentinie komen ....

Met de dans van Regeaton gaan we dansen op de EXPO van Bigand... Dat is volgende maand .. maar ik vind dat beetje eng want ik dans wel graag in de les , maar zo voor die mensen is dat echt beetje sexy en ik vind dat zelf niet mooi als ik dat dans... hihi

Ik ben Dinsdag namiddag ook plotseling naar Rosario gegaan... Dat was ook terug met diezelfde meisjes (Lara en Giselle) ...
De mama van Giselle heeft hier in Bigand een klerenwinkel en die koopt haar kleren in Rosario .. daarom gingen ze naar daar en ik en Lara mochten mee voor de FUN...
Maar wat hebben wij gelachen ...

De papa van Giselle is een meneer en die deed me extreem denken aan de nieuwe vriend van de mama van Blair in GOSSIP GIRL... ( een serie voor de mensen die dat niet weten)..
Een kleine, dikke en kale vent en die veel te veel praat en met alles lacht...,maar dat was wel nog leuk en hij was ongelooflijk lief voor mij...
Maar bij elk ding dat ik zei of vertelde wist hij wel iets aantevullen... en op de duur lagen ik,Lara en Giselle plat van het lachen omdat hij TELKENS opnieuw onderbrak om iets nieuw te zeggen...
Toen vroeg hij me plots of ik een liefje had ... ik antwoorde "ja en hij noemt Samuel" .. OOH zei hij ik ken ook een samuel en hij leeft blablabla ... echt super grappig ....

Gisteren heb ik dan ook (omdat ik me verveelde) naar de film van CANADA gekeken die Dominique me meegegeven had...
Je kan niet geloven hoeveel deugd dat me dat heeft gedaan, wat een schitterende reis was dat !!!!! Ik zou echt graag terug gaan ... en met dezelfde bende want dat was echt gezellig....
Daarvoor DANKU dominique ...

Dan nog een laatste verhaaltje... Ik ben een beetje bang dat mijn mama hier ziek is... Ik weet dat het raar en grof klink,maar ik kan het niet anders verworden ...
Ze eet nooit gewoon eten ... als ik ze zie eten dan eet ze chocolade en snoepen ... en telkens daarna gaat ze naar de WC en laat ze water lopen en geeft ze over ....
Ik weet het zeker want ik heb expres dicht gaan luisteren ...
maar snapte ik vind dat gewoon een beetje erg en raar op haar leeftijd ... Dat is zo slecht ...en ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan...
Overlaatst zei ik express tegen mijn kleine zus ... ooh ik heb zin om overtegeven want ik heb veel gegeten ... toen antwoorde ze ... "ja ik ook " ...
Toen ben ik daar onmiddelijk op ingegaan en gezegd dat dat echt niet goed is en wat de gevolgen zijn en al... ma ja ze zei dat ze dat wist...


ALS ALLERLAATSTE .... GELUKKIGE VERJAARDAG VOOR NILS EN FRANK !!!

dikke zoenen
Line

5 opmerkingen:

  1. Camille9/04/2009

    Oei schattie , dat laatste , wat je vertelde over je mama daar , is wel wat eng. Ik weet niet goed wat ik daarop moet antwoorden. Ben je het echt helemaal zeker? Dat is wel wat minder.. Het is zo moeilijk om haar daarover aan te spreken hé. Mss vind je een ideaal moment ? Dat moet je denk ik zelf een beetje aanvoelen.
    Maar laat je daardoor niet bang maken hé. Dat is nu eenmaal iets wat sommige mensen doen. Maar met een deftige opvolging is dat allemaal geen probleem. Mss met een deftig babbel ook ? Je ziet wel..

    Kan je niet , als je je verveelt , een beetje springen ? Doet je dat dan geen deugd? :) Of een beetje gaan lopen, om je gedachten te ruimen. Of veeeeeeeel verhaaltjes voor ons schrijven. Want eerlijk gezicht , ik KICK op jouw verhaaltjes !! Hihi..

    Doe zo voort , doe zo voort.
    I miss you !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoetje, zo raar dit verhaalt van jouw mama. laat duidelijk zijn dat het om jouw argentijnse mama gaat en niet om mij!!! :-)
    Ik weet niet of het verstandig is dat jij daar iets over zegt. Jij bent daar zo nieuw, misschien aanvaardt ze dat niet van jou. Anderzijds kan ze het misschien net van jou wel aanvaarden omdat je verder van haar afstaat dan haar dochters.
    Misschien moet je een volgende keer haar gewoon eens aanspreken als je weer merkte dat ze overgeeft en onschuldig vragen of ze ziek is of zich niet goed voelt. Als ze dan zegt van niet of vraagt waarom , kan je zeggen dat je toch hoorde dat ze heeft moeten overgeven. Zo doe je haar er wel op letten... en dan bekijk je maar wie er is om daar op in te gaan.
    verder vind ik het belangrijk voor jou dat je je daar bezig houdt in de namiddagen. Dus denk maar eens aan alles wat ik jou als idee gaf en start ...
    kus kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/05/2009

    Dag Line,
    ben blij dat je nog eens hebt kunnen genieten van Canada....
    Hier iedereen rugzak en zakken aan het pakken, Daphne voor Thailand, Andrew die naar Valencia verhuisd en Patrick en ik voor 2 weken naar Botswana, dan nog Sam & Matt die NY onveilig gaan maken. Alleen jouw ouders blijven achter.
    Sam heeft mij goed geholpen samen met Daf en Matt, ze hebben alle houten deuren behandeld in het nieuwe huis.
    Vanavond zijn ze weer samen uit (naar feestje bij Jeanne).
    Zo, nu ben je een beetje op de hoogte van wat er in Gent gebeurd.
    Ik vind het ook zo schattig dan je (echte) mama je nog van zo ver kan helpen. Je doet het zo goed ginder, zo veel begrip voor iedereen en je past je zo perfect aan. Have fun. ;-)
    Doll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja , kijk, de oudjes blijven hier weer alleen. het lege nest gevoel nog maar eens goed ondervinden....
    het blijft wennen.
    vanavond gaan we bij tom en ruth op bezoek. We zullen Jair zien, die Argentijnse jongen. Even horen hoe hij praat en of we hem goed verstaan.
    Hoe is het met de apple? Wij kunnen anders altijd eens skypen naar je Argentijns mobieltje he.
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem9/06/2009

    Dag Lineke
    Ik hoorde van Sam dat je wat problemen met internet had. Ik stuurde donderdag gewoontegetrouw de wekelijkse fotootjes en brief, maar weet niet of je alles goed toe kreeg. Ik hoop het maar. Hier begint alweer een volgende week, nog 2 voor het nieuwe academiejaar begint, ik probeer toch nog zoveel mogelijk met Johan en Pieterjantje van de tuin te genieten. Vanaf zaterdag zal het hier een heel stuk stiller zijn, Sam en je broer weg, Daphne weg... de laatste vakantiebewegingen. Dat ze er maar goed van profiteren, het is een lang semester hé dat eerste. Jij moet daar nogal psychologische gaven aan de dag leggen om met mogelijke problemen van je huisgenoten om te gaan, dat is niet alles hé. Het is wel raar, want je zei al dat je Argentijnse mama eigenlijk gezond eten op de tafel zet. Met jouw spontaneïteit zul je wel op een manier kunnen reageren die haar helpt, wacht maar op een goede gelegenheid. Eindelijk ben ik klaar met mijn correctiewerk, de tweede zit is bijna klaar. Morgen vergadering om de nioeuwe lessen voor te bereiden, pfff. Geef je lieve zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen