16 september 2009

Intercolegial

Dinsdag 15-09 hadden we uiteindelijk onze intercolegial ... Dit lijkt een beetje op een sportdag, maar hier nemen meerdere scholen aan deel en is het meer een wedstrijd volleybal.
Normaal was dat gepland voor vorige week maar door de regen ging het niet door... Gisteren daarentegen was het schitterend weer...
Een beetje TEVEEL zon om te sporten.
Het ging door in de andere school. Technoargica heet de andere school en die bevindt zich tussen de velden ...
We kwamen daar toe en ik voelde me net op vakantie... zoooo moooi en vrij daar....
Er speelde luide muziek en toen begon iedereen te sporten .
De jongens voetbal en de meisjes volleybal.
Mijn groep heeft bijna alles gewonnen..., maar het is niet dat we een prijs winnen ofzo.. maar je speelt en dan ga je terug naar huis.. hihi

Ik kwam super goed overeen met de meisjes van het 5de jaar (bij ons is dat het laatste jaar)...
Daarna zijn we met ons allen een ijsje gaan eten op de plaza en het was echt zo gezellig...

Plots passeerde ons een afrikaantje ... (je weet wel de drie afrikanen die hier zitten) die zijn echt leuk...
En plots vroegen de meisjes mij of ik al ooit eens met een zwarte iets gehad had... ik moest zo hard lachen , want je weet wel waarom dat ze dat vragen... Maar natuurlijk zei ik neen !!!!!!! hahaha
Het was zooo gezellig en ik was echt plots mezelf .. zo ZOT of een achter deur...
Nu kennen ze me hier ook al wat beter als een zotte en altijd blij meisje...

Vandaag heb ik nog niet zoveel gedaan , maar ik kreeg van Sam fotoos van New York... wat jaloers ben ik op hen.. maar ze verdienen het na zo een goede punten ..

En trouwens ik wil iedereen eens bedanken om zoveel te reageren .. dat geeft me echt een leuk gevoel ... sorry dat ik niet iedereen appart kan terugsturen want soms wil ik dat wel maar dat gaat gewoon niet...

dikke zoenen

LINE Argentine

2 opmerkingen:

  1. Anoniem9/16/2009

    Ja, Lineke, ik skypete met Sam in NY vandaag en hij zei dat hij jou fotootjes had opgestuurd. Dat zul je wel leuk gevonden hebben en wellicht ook een beetje spannender dan onze wekelijkse foto's in woonkamer en keuken en tuin :-) Ze maken het daar precies goed die drie jongens samen, Sam liet me met zijn webcam Matthieus appartementje eens zien, zo kan ik me een beetje voorstellen hoe ze daar gehuisvest zijn ! Zou wel eens een vliegje willen zijn als die drie daar in één kamer op hun matjes op de grond liggen, daar zal nogal wat jongenspraat verteld worden haha ! Hier bij ons de laatste werkweek voor het nieuwe jaar start, we moeten alle 'groentjes' wat wegwijs maken in de opleiding. Ik ben eens benieuwd waar jij volgend jaar als nieuweling rondgeleid zult worden !! Ik wens je een fijne trip en eens te meer was het leuk al je nieuws te lezen ! Dikke kus, Annik (ps ik gaf je donderdagbriefje voor Sam mee naar NY...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, hier ben ik net terug van de zumba les.
    Lekker in het zweet gesalsat. (k vind hier een nieuw werkwoord uit)
    Ik denk dat jij die lessen ook wel fijn zou vinden om te doen.
    Het wordt hier kouder en kouder, vooral 's avonds voel je het goed. En als we 's ochtends op staan is het nog donker. Stillekesaan weer naar de herfst en de winter.
    Maar we hebben mooie vooruitzichten op een beetje zon tijdens de maand december. Ginder in Argentinië is het dan toch zomer hé.
    Werkt jouw Skype nog steeds niet meer? Jammer toch, het is zo fijn om jou nog eens live te kunnen zien via de webcam....
    Dit weekend zijn de jongens terug. Ik ben benieuwd om hun foto's te zien.
    Kus , je mama, die o zo graag even zou willen overwippen tot bij jou. Gewoon je een dikke knuffel geven ....

    BeantwoordenVerwijderen