18 september 2009

18-09

Dag iedereen...

Ik weet niet hoe ik moet beginnen ..maar ik wil eventjes toch mijn gevoelens hierop schrijven
want gisteren heb ik echt iets raars meegemaakt...

Ik lag gisteren vroeg in mijn bedje .. want ik ben hier toch echt wel moetjes ...
En ik had samen met GASTON (oudere broer) zijn nicknaam is PULGA en dat betekend vlooi in het spaans, maar dat terzijde .. ik heb dus samen met hem TORTA FRITA gemaakt.. een specialiteit van hier in Argentinië en ze maken dat alleen maar als het regent ..
Gisteren was het een waterstroom gewoon .. het heeft niet gestopt met regenen voor heel de dag. Geen nood mama ik ben WEL naar school gegaan deze keer.., maar er waren weinig mensen... want ja jullie kennen de regel.. als het hier regent gaan ze niet naar school...
De tortas fritas waren heel lekker en ik heb het recept opgeschreven om het te maken in belgie voor jullie allemaal...

Maar toen ik in mijn bedje lag met muziek in mijn oren begonnen mijn rare gevoelens... plots miste ik België echt veel ...
Ik miste sam super veel ... , maar dan zag ik plots voor mijn ogen dat ik hier weg moest gaan en dan begon ik nog meer te wenen .. want hier ga ik het BIJNA evenveel missen als toen ik wegging in België...
Maar hier is het zo anders om weg te gaan .. omdat je weet dat je bijna nooit meer terug komt voor een lange tijd. En eigenlijk hebben die mensen met mij 6 maand moeten leven ...
Toen besefte ik eigenlijk hoe moeilijk het is zo een reis.. want nu zal ik altijd wel iemand missen in mijn leventje...
En daarnaast besefte ik hoe zalig ik het heb ik België... Ik zag plots alles voor mij .. en ik miste alles gewoon ...

Nu moeten jullie niet denken dat ik triestig ben of zo... want dat is totaal niet zo .. alles is oke met mij maar gisteren dacht ik daar gewoon zot over na ... en dan begon mijn hoofd echt van alles te beseffen... Alleen voor deze besef gevoelens zou iedereen in de wereld dit moeten doen...
,maar genoeg over dit...

Hoe gaat het met jullie ????

Oh en ik heb volgens mij nog niet verteld dat mijn papa hier toch nutella had gekocht als verrassing .. of had ik dat toch gezegd.. , maar mijn kleine zus eet alles op .. volgens mij heb ik dat al gezegd.. ik herinner mij toch zo iets... hihi

Ik en Margauxtje gaan beginnen organiseren voor WEP ... omdat in november hebben we zo een groot feest en we moeten ons land presenteren dus gaan we zo fotoos zoeken en een vlag maken enzo... Het zal wel leuk worden

Nu ga ik een dessertje maken met mijn zus en een vriendin om vanavond op te eten JOEPIE DE POEPIE... (alweer)
hihi...
En morgen heb ik normaal gezien voor de eerste keer Tennis... eindelijk., maar hier is het blijkbaar normaal om niet te komen opdagen als er meisjes zijn die tennisles willen .
Echt die leraar hier .. ooh ik zou hem bijna kunnen vermoorden .. altijd zeggen jajajaj er is les en dan gaan we en er is niets ... niemand is daar ..
echt zielig ..

tot gauw

line

1 opmerking:

  1. Lieve schat, de tranen wellen in mijn ogen op als ik jouw berichtje lees. Ik kan het zo goed begrijpen wat je voelt en denkt.
    Ze noemen dit: met gemengde gevoelens. Je weet dat je het moet achterlaten , je weet dat je misshien nooit meer terugkomt of toch weinig... Je hebt deze mensen in je hart gesloten, je deelt daar echt lief en leed mee voor al die 6maand lang en dan : voorbij en goodbye. Zo lijkt het wel.
    Maar weet dat je heel je leven lang, dit avontuur nooit zal vergeten. Dit staat in je hart en hoofd gegrift voor eeuwig. Deze mensen blijven voor altijd jouw familie. Hier zijn ze trouwens altijd welkom. Als je bedenkt hoe makkelijk je met ons contact kan houden, weet dan zeker dat je ook met hen in contact kan blijven. En de ervaring die je meemaakt neemt niemand van je af. Je wordt er zoveel rijker van. Ik kijk al uit naar de dag dat ik even van jouw leventje daar zal mogen proeven. Twee dagen mag je ons op sleeptouw nemen in Bigand en bij jouw familie en vrienden. En tevens kijk ik uit naar het moment om jou weer in mijn armen te sluiten en met ons mee te nemen. Want ik wil je toch wat graag terug bij ons in je Belgenland.Hier hoor je echt wel thuis. Love you, dikke kus, je mama

    BeantwoordenVerwijderen