08 september 2009

Down-moment

Dag lieve mensen ...

Ik had vandaag een beetje een Down-moment ...
Ik wordt het stilaan een beetje beu... die badkamer die hier altijd zo vurt en vuil is... ik weet niet wie het is , maar elke dag ligt er zoveel haar in de pombak en op de grond.. en ik vind dat zo vuil.. Ik begrijp niet dat ze als ze haar haar kamt, haar haar niet opruimt ... ik doe dat wel ..
En daarnaast dan nog dat de WC gelijk niet zo goed doortrekt nu .. hij is een beetje kapot denk ik .. en ik weeet dat het vurt en raar klinkt,maar vanmorgen lagen er dus allemaal brokken eten in de WC...Dus nu weet ik het zeker dat ze Bolemi heeft ...

Ik denk dat ik straks een mail naar Marcella ga sturen en ik ga proberen over praten met mijn middelste zus... Ik zie wel,maar vandaag werd me het teveel ...

Ook over de chocola van Belgie --- Mijn lieve ouders van Belgie sturen voor mij express chocolade op ... Ik vind dat normaal dat ook mijn familie van hier een beetje chocolade van belgie wil proberen ... maar we hadden dus 3 weken geleden zeker 3 dozen chocolade... vandaag vraag ik of we nog wat chocolade van belgie hebben... aahhh neeee ... ALLEMAAL op ... !!!
Dan vraag ik .. " zeg zeg zeg wie heeft dat opgegeten" ... en Betty ( hier de mama , ik zeg nie meer graag mama omdat het echt mijn mama niet is...) werd gelijk is kwaad---
Daar kan ik dus niet tegen eh .. Die wordt altijd kwaad.. ma niet op mij eh, maar gewoon zo in het totaal ..
pfffffff
dan ben ik maar naar mijn bed gegaan en heb ik twee uur geslapen , hihi

Het is waarschijnlijk ook omdat het hier nu echt terug koud geworden is ... maar echt koud... pfff dat is niet leuk ... ik heb dan zin om niets te doen ...

Nog een leuk ding om te weten is ... hihi ... Hier hebben ze zo een lokale radio .. en telkens als er iets belangrijk gebeurd wordt dat gezegd op de radio .. en gisteren was het de verjaardag van een vriendin en ze hebben dat gewoon gezegd... Hoe leuk is dat niet dat iedereen zijn verjaardag gezegd word op de radio.. dat is pas gemakkelijk om geen verjaardagen te vergeten ...

Nu ga ik even bellen met mijn mamatje en papatje van BELGIE.--

ik hou van jullie tot gauw

8 opmerkingen:

  1. Anoniem9/08/2009

    Ai Lineke, een berichtje op je blog met veel allitererende v's erin, vurt en vuil en vies, nog net niet voos, een woord dat Sammy hier ook soms in de mond neemt... echt een beetje een dipje dus. Gelukkig til je niet altijd aan zulke in wezen onbelangrijke dingen, maar trop is te veel hé, en vooral als je moreel wat minder is. Geen Belgische chocolade meer voor die Argentijnen, parelen voor de zwijnen, ik geef je gelijk. Duffel je even warm in en vertroetel jezelf, dan sla je je er wel weer door. Dikke knuffel bovenop die duffel, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/08/2009

    Een beetje down dan is het mijne toer weer om weer eens een berichtje te sturen.
    Na die tijd zal je kunnen kijken met een lach naar alles wat je hebt gedaan en wat er is gebeurt.
    Ik zou het niet teveel aan mijn hart laten komen bij een negatieve gebeurtenis.Na deze periode zie je die mensen toch niet meer zo vaak terug.
    Wees trots op jezelf want wij zijn allesinds trots op jou.
    Gij zijt een meiske uit de duust.
    Alles gaat voorbij.
    Miljaar dan moet ge constant naar de radio luisteren om toch maar geen verjaardag te missen.
    love you caro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/08/2009

    Linekee!

    Amaai, viese troep daar! :p maar geen probleem over een jaartje is het al gedaan en kun je snel weer proper douchen! Wij denken hier heel veel aan al die reizigers, dus aan jou ook dus! Kunnen wij misschien ook eens bellen, dat zou leuk zijn, dan kan je eens vanalles vertellen wat nog niet op je blog staat! we zien er al naar uit je eens te horen! dikke kus
    hou je sterk daar!
    XXX
    Silke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat, We lezen je down berichtje en horen je even later aan de telefoon. Je kan gelukkig alles zo snel loslaten en na een babbel zeg je al dat je ZEKER terug keert naar daar want dat het nu toch wel je tweede thuisland is geworden.
    Zegt genoeg over het feit dat ondanks al die kleine vervelende dingen die je meemaakt, het positieve gevoel blijft doorwegen.
    Zo mogen we het horen. WE zien je graag, kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The nine :)9/08/2009

    line!!

    Dat is inderdaad beetje minder maar ja een minder moment hoort er bij he! :)
    En ik denk dat het nu al vele vele beter met
    je gaat..?
    ik mis je hier in België!

    veel liefs, elise x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Camille9/08/2009

    Honey, blijven doorgaan.. Iedereen denkt aan je en leeft met je mee. You can do this.. Denk daar maar aan als het nog eens wat down gaat !!!!! Er volgen jou zo veel mensen op schatje.. Doorbijten. Je wordt er sterk van. Ik ben zo blij voor je dat je dit al allemaal (al) hebt gedaan en meegemaakt.
    Ik volg je blogje ELKE dag. Als er eens iets niet goed loopt mag je altijd een gesprekje regelen via skype .. Je mailt me maar !
    Dikke dikke kus..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieve Line, ik kan mij precies inbeelden hoe vervelend het moet zijn na een tijdje en hoe dit alles wat begint door te wegen. Het is niet meer dan normaal en eigenlijk is het gewoon fantastisch dat je dit alles zo positief opneemt dus als je eens een mindere dag hebt dan is dat ook niet zo erg. Op zo dagen moet je je jezelf gewoon een beetje verwennen en dan gaan die momenten ook voorbij, mijn boma zei altijd "kijk naar wat er is en niet naar wat er niet is" , ze zei ook nog veel andere dingen maar ik kan dit niet op het internet gooien hihi !!
    Ik denk veel aan jou en vind je fantastisch !
    Dikke zoen en knuffel Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heej line! zo een down-moment is iets minder leuk maar je moet er doorheen en voor je het weet is dat weer voorbij! en erover praten met je zus kan altijd goed zijn he:)
    veel succes en niet verdrietig zijn!:)
    kus! canelle

    BeantwoordenVerwijderen