19 september 2009

19-09

Vandaag is het een speciale dag -- Mijn lieve bompake van Belgie is 75 jaar geworden GELUKKIGE VERJAARDAG en .. ik ben vandaag 2jaar en 9 maand samen met Sam hihihihi...
Joepie.....

Gisteren ben ik gaan eten met mijn vriendinnen en mijn zus, maar mijn zus was in slaap gevallen en super grappig...
Het was super gezellig en hebben het dessert opgegeten, mmmm super lekkere BROWNIES...
Daarna gingen we naar de BAR en je gelooft het nooit.... ER WAREN STRIPPERS... hahahha
Dat vond ik nu toch keer zooo grappig.. want dat is zo raar in zo een klein Barreke komen er strippers.. maar dat was wel leuk voor de sfeer...
En iedereen zei tegen mij dat ik niet mocht kijken omdat ik van een ander land ben TERWIJL ik eigenlijk 18 jaar ben en zij allemaal 16 of 17 .. Dus ze moeten zwijgen eigenlijk eh ... hihihi
Ik vond het wel grappig en leuk, maar OOH zoooo lelijk.. hihi

Vandaag doe ik niet zoveel, vanavond is er weer een verjaardag. En er is ook iets te doen op de PLAZA, een soort feest geloof ik met mensen die dansen en kraampjes enzo.Dus daar ga ik ook eens naar toegaan.
En maandag begint hier de PRIMAVERA... Het warme weer lacht me toe... terwijl bij jullie de koude eraan komt .. hihi nu moet ik toch even giechelen . .joepie..

Tot gauw

zoenen Line

3 opmerkingen:

  1. Anoniem9/19/2009

    Welbedankt Lineke voor uw verjaardagswensen !!!
    Morgen ben ik al dichter bij de 80 dan bij de 70
    tis niet te geloven hoe rap dat gaat hé!!
    Bomma heeft chocolademousse gemaakt, dat lust jij ook wel zeker??En morgen komt Dikkelvenne en De Pinte met hun wensen , dus er zal veel over jou gesproken worden hoor!!
    We zijn blij dat je ginder zoveel moogt uitgaan,
    dan gaat de tijd rapper voorbij en beleef je veel plezier hé! groetjes van bomma en mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een typisch line bericht, met veel joepies en hihi!s en giechelen en lachen.
    DE LINE die wij hier missen, en die zijn daar nu te zien krijgen.
    Kus , mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/21/2009

    Line, vandaag 21/09 heb ik jouw briefje gekregen voor Ella... 't is dus meer dan 2 weken onderweg geweest. Ik kreeg traantjes in mijn ogen toen ik het las... ZO LIEF!!
    Kga het onmiddellijk in haar doosje stoppen zodat we het zeker niet verliezen door de verhuis!!
    dikke zoenen hé!!
    en het bedje om bij ons te komen babysitten zal zeker klaarstaan voor jou!! Liejse en co

    BeantwoordenVerwijderen