08 september 2009

El classico fotoos











5 opmerkingen:

  1. amai, die voetbal ziet er daar echt een heel gebeuren uit!! superleuk! wanneer skypen we nog eens?? miss u! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zullen u voor uwen kerst zeker een voetbalabonnement moeten kopen?
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve schat, Eindelijk heeft onze Matti het gedaan gekregen. Klik bovenstaande link.. kus, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem9/12/2009

    Hallo Hallo!

    Das nu al de tweede keer dat ik heel mijn verhaal schrijf en dat het gewoon niet lukt en dat ik opnieuw mag beginnen he! Grrrrrrrrr :p

    Ik begin dus maar opnieuw:
    Ik heb je verhaaltjes nog eens gelezen en wat zag ik? Line is down? Dat bestaat toch bijna niet? :D Ondanks de tegenvallertjes mag je uw hoofd niet laten hangen he! En u optrekken aan de kleine leuke dingen! Maar waarschijnlijk weet je dat ondertussen wel al. Hier volgen we alleszins nog altijd vol spanning. Mijn mama checkt uw blog vaker dan ik dus ja :D

    Eerst nog even een bedankje voor de snelle reactie van u en uw mama op mijn blog :D. Jullie wouden duidelijk de eerste zijn en door een instelling kon je elkaars berichten nog niet zien. Laten we het dus uiteindelijk op een gelijkstand houden! Dus Mieke, ook bedankt :p.

    Hier gaat het leventje verder en doordat iedereen naar school begint te gaan of daarmee bezig is voel ik mij officieel WERKLOOS. Is beetje raar om als enige zo niets te doen. Niet dat ik NIETS doe maar je snapt het wel. Voor mij komt het ook steeds dichter dus ja. Heb zelfs al een regio!! Woehoew. Een regio is super groot maar ja is beter dan niets! Spannend... Zit ergens in de bergen dus das sowieso goed!

    Line, laat je daar niet te down maken.. Ik weet zeker dat er daar nog zoveel leuke dingen zijn om u niet te vervelen. Gewoon blijven proberen maar ja da komt wel ok! Ben ik zeker! Ben je eigenlijk al naar uw WEP begeleidster geweest met die bolemie? Mja soit, amuseer je daar nog zoveel!

    Kus
    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeroen, als je een bericht plaatst, lukt de eerste keer vaak niet. Gewoon nog een tweede maal duwen op reactie plaatsen en dan lukt het meestal wel.
    Bedankt voor je lieve reactie trouwens, en geniet eens van het niksen...

    BeantwoordenVerwijderen