31 augustus 2009

Fotoos


Vrijdagavond bij een vriend thuis hebben veel vriendinnen wijn gedronken... Maar hier is het dus wijn met limondae en citroen en dat is SANGRIA


ik en LULO .. een vriend die in mijn klas zit





en een groot applaus dat ik kreeg omdat ik had gesprongen voor heel de school



springen


Ze proberen mijn tructjes na te doen ... dit moet op een froc lijken ...


in de klas met mijn touw


ik en een vriendin ( Giselle ) op een Zaterdag avond.. eten bij een vriendin thuis



alle vriendinnen samen ... en ik ben de enige blonde


bij een voetbalmatch mate drinken met mijn zus en een vriendin
mijn zus is de linkse voor wie het niet weet...


dikke zoenen LINE









7 opmerkingen:

  1. Anoniem9/01/2009

    Heej liefste line,
    Leuk die fotootjes, je bent duidelijk de enige blonde, maar ook veruit de allermooiste!
    Ik vind het nog altijd zo ongelooflijk en raar dat jij daar nu zo'n gewoon leventje hebt...
    Gelukkig is het voor de studenten nog even vakantie, want we hebben al veel leuke dingen gedaan, maar we hebben er nog niet genoeg van :-)
    Gisteren zijn we naar Bever geweest (we = Sam,Jade,bastiaan,Aaron, Matti en ik), twas lekker warm en volop zonnetje. Nu zijn de jongens gaan golfen samen en straks gaan we in mijn mama haar huisje de deuren gaan schilderen en vanavond gaan we met z'n 3tjes naar de cinema.
    We proberen dus sam zo goed mogelijk op te vangen, maar tis ook leuk voor ons om veel samen te doen :-)

    Geniet daar elke dag van je leventje, veel succes en veel plezier
    Ik denk elke dag aan je, en mis je elke dag !
    Dikke zoen, je schoonzusje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag schat, ik vind fotootjes altijd leuk. En Daffie heeft over van gelijk: jij bent de mooiste... maar zie ik het goed? Worden de oogjes bijgewerkt met kohl? Ze doen dat daar precies allemaal hé. Jouw ogen lijken daardoor NOG groter...
    Kus, Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helahela! Zeg eens tegen die Lulo (what' s in a name?) dat hij met zijn tong van uw oor moet blijven hé! Of uwe nonkel Jo zal eens passeren!*





    *met zijne Nissan Sunny op den boot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Camille9/01/2009

    Haha ,Lineke als enige blonde !! Hihii .. Zo grappig. Maar zoals iedereen zegt : je bent de allermooiste !!! !!!! !!!!

    Ik mis je schattie !!
    Kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trouwens, die wijn met citroen en limonade LIne, is nen TINTO VERANO, die uwe papa zo goed kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik was net bij Marijke.. ze zegt dat ge al helemaal wordt gelijk die meiskes daar...
    (maar wel in 't mooi hé.) pintando las ojos y los labios... ohlalala

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolien9/04/2009

    Dag Lieve Line :)

    Heeeeel erg bedankt voor de verjaardagswensen!!Vind het echt superleuk dat je van zover nog aan me gedacht hebt :D Blondjes Boven daar!Binnenkort zullen ze allemaal hun haar ih blond willen verven omdat jij daar zoveel succes mee hebt ;) Ben ondertussen bezig mijn verjaardagsfeest voor te bereiden en ik had al een enveloppe met je naam geschreven toen ik besefte dat je er niet ging bij zijn he! haau, twas echt raar datk dat zo vergeten was :p

    Tot de volgendeee,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen