28 augustus 2009

ELLA

WELKOM ELLA ... NU KEN JE ME NOG NIET MAAR IN EEN PAAR MAANDEN ZAL JE ZEKER EENS IN MIJN ARMEN TERECHT KOMEN ...
PROFICIAT LIES EN TIM

Lieve lies ... nu je een antwoordje hebt gegeven weet ik dat je dit zult zien ...
hopelijk kan die kleine Ella dit lezen hihihi
en hopelijk is alles super oke met haar .. ik heb genoten van de lekkeren snoepjes in het paketje en ik heb het deze keer niet GEDEELD hahahahah ik wou ze voor mijn eigen ... want het is mijn klein "nichtje" of hoe moet ik het noemen!!!!!!!

Hier is alles ok ... Op school heb ik al veeeeel geleerd ... nee, niet dus .. ik ben de beste in Wiskunde maar ja dat is niet moeilijk en Economie vlot ook super goed...
Het is wel leuk om zo te leren in het spaans... omdat ik de woorden weet in het nederlands en nu moet ik zo goed nadenken wat is dat woord en dan weet ik het omdat ik het heb geleerd bij meneer FLAMMYYTJJEEE ( leerkracht op voskenslaan voor diegene die het niet weten).

Wat nog een leuk weetje is is dat er hier in de zomer ook Mate wordt gedronken .. maar er is een verschil ..
In de winter drinken ze mate met warm water omdat het koud is ...
In de zomer drinken ze Terere .. dat is eigenlijk mate maar nu niet met water maar met limonade ... dat is ook echt heel lekker ...
En omdat het hier nu ongeveer 30 graden is namen we dus al twee dagen TERERE...

Hier begint de PRIMAVERA ( lente) optekomen .. dus mag ik mijn zomerkleertjes uithalen ... joepieeee


dikke zoenen LINE

11 opmerkingen:

  1. Anoniem8/28/2009

    wat een verschil op z'on korte tijd vorige week moest je je nog kleden onder de dekens en nu 30 graden.
    groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had u een heel bericht geschreven en ik ben zo stom geweest om het te wissen. Dus moet ik nu opnieuw proberen.

    Ik zei: "Hier is niet zoveel meer gebeurd. De triatlon, maar dat wist je, en dan Sam en ik die een beetje met ons zonnepanelen project bezig zijn. Het is toch vrij ingewikkeld, maar we doen ons best. We moeten eens met een installateur praten die ons misschien eens wat cijfers kan bezorgen.
    En dan zijn we ook bezig met een korte suftrip te organiseren maar we hebben niet zoveel tijd meer. Als we het doen zal ik je wat foto's sturen. goed?
    Super veel groeten en dikke kus!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. trouwens, kan je eens het verschil uitleggen tussen aqui, aca en ascha (geen idee hoe men dat schrijft dus het is "fonetisch" geschreven).

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/29/2009

    Zooooooooooo lief van jou!!!
    Ik zal proberen om nog eens wat fotootjes om Lucas'site te zetten zodat je onze kleine meid nog kan bewonderen (www.lucasdecubber.blogspot.com).
    Geniet maar van die warme zonnestralen en haal die mooie zomerkleertjes maar snel uit je valies!!
    mega dikke knuffels en zoenen van ons viertjes!!
    liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en maar drinken dat jullie daar doen... amai jong.
    vocht genoeg in uw lijveke.
    hier ook nog warm hoor.
    blij dat het eindelijk bij jou warmer wordt. Het zal nog aangenamer worden.
    kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem8/29/2009

    Dag Lineke, bij jou komt de lente eraan en bij ons wordt de zomer moe, dorre blaadjes beginnen zich te verzamelen in de carport. Wat zal het jammer zijn om afscheid te moeten nemen van die prachtige zomer en weer veel vroeger binnen te kruipen. Ik mag er nog niet aan denken want we waren werkelijk uuuuuuren buiten in juni, juli en augustus. Over je Sammetje kan ik nu niet zoveel vertellen, hij gaat elke dag de hort op : met Matti en Daphne, met Peter en Patrick, vandaag ging hij verhuizen voor zijn papa en golven met een collega van mij en eten met je mams en paps voor hun huwelijksverjaardag... Maar hij amuseert zich wel, denk ik, het is leuk om hem zo vrij rond te zien peddelen. Vandaag belangrijk nieuws over Janneke : zijn fameuze 'roze pantoffels' zijn de vuilnisbak ingegaan en vervangen door stoere bruine !! Hij staat er nogal mooi mee hoor. Een lieve zoen, ik kan me jou voorstellen met zomerkleertjes want zo ben je hier vertrokken in juli (snik snik), Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tante vee8/29/2009

    Liefste Lineke,
    Terwijl jij de school alweer zo lang gewoon bent, loopt hier de vakantie op z'n einde...
    Maya vraagt zich af waarom de school toch bestaat...;-)
    En ook Margot ziet het niet echt zitten om weer haar broek te gaan verslijten....
    Maar de zomer geeft het voorlopig nog niet op : geen 30° zoals bij jou, maar we genieten toch van super mooi weer (naar Belgische normen dan :-)!
    Lieve groetjes
    t. Vee ( + 2 dikke X van M&M )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem8/30/2009

    Dag Line!

    Ik dacht ik plaats eens een berichtje want ik ben zelf ook bezig met blog en andere voorbereidingen. Het is wel nog even maar ook voor mij komt het dichter en dichter. Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Het wordt iets minder druk want het schooljaar begint weer. Dat is wel raar want ik heb zo het gevoel dat ik ook naar school moet maar dan toch weer niet. Straks zie ik een paar schoolmensjes terug op het feestje van Hannah. Ik had trouwens ook nog een vraagje voor u. Zijn er dingen waarvan je zegt: "DAT HAD IK NOG MOETEN DOEN IN BELGIË" zoals bijvoorbeeld iets in het Spaans of iets over uw gastland? Een aantal tips voor een beginner? :D Kwestie dat ik voorbereid ben! Nu ja ik ga je laten, nog veel plezier en tot nog eens! :D

    Dikke kussen
    Jeroen

    p.s. En graag gedaan voor de film (Seven) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem8/30/2009

    Door op mijn naam te klikken kom je trouwens op mijn blog maar nu is het de moeite nog niet hoor! xxx
    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aiaiai, even het weer bekeken voor Argentinie en hou je vast, LINIEBINIE, de komende week ben je die 30 graden weer kwijt! Jammer hé, het wordt weer 12/13 graden. OEI, dat is minder leuk, zomerkleertjes weer even in de kast. Heb jij daar trouwens een kast? Kunnen we eens fotootjes zien van jouw kamer??? kus , mama

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en nog iets: in een docu op tv over CHE GUEVARRA kwamen we te weten dat hij in Rosario is geboren en daar zijn kindertijd doorbracht....
    Daar al iets van gezien of gehoord of geleerd?
    KUS

    BeantwoordenVerwijderen