14 augustus 2009

weekend

Eerste en vooral : EEN GELUKKIGE VERJAARDAG VOOR MIJN LIEFSTE BOMMA

Ik moet me een beetje haasten want ik vertrek binnen tien min richting een klein mooi gezellig restaurantje met mijn zus en haar vriendinnen ... het is niet sjiek ofzo maar het is echt mooi en gezellig ingericht...
Daarna ga ik richting de BAR en om tien uur morgen ochtend heb ik mijn eerste TENNIS les hihi ... spannend ..
Ik ga het wel leuk vinden als ik binnen 4maanden en een beetje goed kan tenissen,tango dansen en regeaton... leuk eh !!!

Heb ik al verteld dat ik met de REGEATON in oktober denk ik naar Bomal ga om een optreden mee te doen ... leuk eh ...

Ik ga ook mee op alle uitstappen van mijn zussen ... Bij mijn kleinste zus ga ik mee als monitrice en bij mijn zus van 14 mag ik gewoon meegegaan...
Het is naar Rosario en Buenos Aires .. leuk eh ...

Morgen vertrek ik naar Margaux in Chovet, dus zal ik drie daagjes niet schrijven maar daarna laat ik alle avonturen zeker weten ..

Hopelijk in Gent en Gavere en andere stadjes alles goed ?? OOHhhh ik mis het moooie GENT toch wel ...

vele zoenen ,
Jullie Argentijnte LINE

11 opmerkingen:

  1. Anoniem8/14/2009

    druk druk druk
    groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoetje, de tijd zal vliegen op die manier hé. We merken dat je berichtjes korter worden en eigeniljk is dat alleen maar een goed teken. Het wil zeggen dat jij daar van alles te doen hebt en dat je dus minder tijd neemt om achter die computer te zitten. Ik wens je een zalig weekend bij Margaux. Je vertrekt dan na je tennisles blijkbaar. Tot blogs.
    Dikke zoen Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8/15/2009

    Hey Line, ik zie dat het blijkbaar heel goed verloopt daar in Argentinië!
    Hopelijk kun je de heimwee aan en zet je door tot het einde, maar ik hoor dat het beter en beter gaat dus volhouden zo! ;-)
    veel succes en t'amusement daar!
    xxx Henri Verheughe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/15/2009

    Dag lieve Line,bedankt voor je wensen en het liedje op de mail, 'k hoor het jou al zingen met je mooie stem.
    Heeft het gesmaakt in 't restaurantje,we vinden dat de zussen jou goed bij alles betrekken tof voor jou.
    Je bent nogal een bezig bij: tennis,tango, regeaton , school gaan, uitgaan maar ja we weten dat je
    geen luie trien bent!!!
    Tof dat je 't weekend naar Margaux gaat, lief van haar familie dat je er mag logeren!
    Hier in ons stadje is alles ok maar ook ik mis het mooie Gent!
    Amuseer je vandaag en nog bedankt voor je lieve wensen. dikke dikke zoen Bommake

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem8/15/2009

    Ik las vandaag een artikel waarom elke jongere eens in zijn leven moet deelnemen aan een internationaal project.Eerst en vooral het blijft je hele leven bij.Je wordt volledig in de lokale cultuur ondergedompeld waardoor je niet alleen meer te weten komt over andere levenswijzen en tradities maar ook over jezelf.En bewust of onbewust beinvloedt het je verdere levensstappen.INTERNATIONALE ERVARINGEN zorgen voor een nieuwe visie en tal van mogelijkheden in je leven.Dus wat je nu aan het doen bent daar zul je later nog de vruchten van dragen.
    Wat moet je kunnen gewoon line zijn d.w.z.openstaan voor nieuwe culturen respectvol omgaan met nieuwe tradities zin hebben om bij te leren en geladen zijn met veeeeeel possitieve energie.Dus gewoon line zijn.KUs kus de la tia loca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t. Vee8/16/2009

    Dag lieve Lineke
    Eindelijk plaats ik hier eens een reactie, je zou nog denken dat ik je blog niet volg, hé! Niets is minder waar, hoor!!
    Ik heb daarnet ons Margootje afgezet aan de bus, zij is nu aan het rijden richting Bretagne en je ander nichtje zit momenteel in Umbrië...
    Binnen een paar jaar zullen ze jou opvolgen zeker? Je zal ze alleszins veel tips kunnen geven. Ik gaf ze allebei genoeg papieren zakdoekjes mee, kwestie van zeker te zijn dat ze niet zonder WC-papier zitten! ;-)
    Vandaag waren je ouders en bomma en bompa hier bij ons voor een stukje taart, het was heel gezellig -maar we misten je wel hoor!
    Geniet nog van je Argentijns avontuur!
    Dikke kus, t. Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem8/16/2009

    zo zalig u leventje daar!
    ik mis je !
    heb je gemaild op faceb.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx love
    ash

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem8/17/2009

    Hey Line,
    Ik ben super blij dat alles goed gaat en dat je het wijs vindt.
    We missen je...
    Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem8/17/2009

    Ik ben mijn naam vergeten zetten: Jeanne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem8/17/2009

    Dag Lineke
    We zijn net terug van het verjaardagsfeestje van je (46-jarige, maar dat mocht eigenlijk niet bekend worden gemaakt, ssshhhht)Mama. Jij zou niet Lineke heten mocht je niet aan een mooie en ontroerende tekst hebben gedacht die je Daffie voor je liet neerschrijven op je Mama's verjaardagskaartje, ze kreeg er een krop in haar keel van toen ze het las. Het werd een bijzonder gezellige avond, met wijn en hapjes en muziek. Bijna volledig was de avond...ieder was zich bewust van een leeg plekje, maar eenieder was ook blij dat het je daar goed gaat. Hoop dat je het leuk had bij Margaux, ik ben al benieuwd naar je verslag over het weekend. Lieve zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Annik, mooi beschreven, die avond! Wij genoten er ook van, Line was er in onze gedachten bij. Die krop in de keel was wel eufemistisch uitgedrukt, een gans dooske kleenex deraan!
    Line, uw mama heeft voor ons nog eens dat liedje gezongen van lalalalalalalife enz..., dat was echt heel mooi. En uw broer begeleidde zeer mooi op de gitaar. En uw papa zat met de tranen in de ogen. Gelukkig stonden er een paar goeie fleskes wijn open ;-)
    Volhouden hé, wat je nu beleeft maakt je alleen maar sterker en.. eh...levenswijzer.
    We zien al uit naar een nieuwe avond in Dikkelvenne met jou erbij.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen