08 augustus 2009

Zaterdag - kuisdag

Dag iedereen ...

Eerst en vooral leg ik de dans regeton uit voor mijn liefste Bommake ... hihi dat is een redelijk sexy dans waar je veel in beweegt met de buik en de benen ... de muziek heeft Matti wel .. anders moet je het hem dan eens vragen...
Ohh jaa trouwens over de muziek .. daarvoor moet ik toch Ben eens bedanken want door hem ken ik hier al die liedjes al uit mijn hoofd .. het is super ..

Mama .. over mijn doos ... De eerste doos met cadeautjes is nog steeds niet hier... Het is een uur van hier aangekomen en voor mijn familie is het echt moeilijk om daarom te gaan omdat dat duur is om een taxi te betalen .. dus waarschijnlijk gaan we er dinsdag om .. maar ze blijven het maar uitstellen.. Als ze dinsdag niet gaan dat ga ik zeggen dat ik er alleen om ga .. hihi ik ga ze wat pushen,...

Mijn tweede doos met chocolade enzo is inderdaad super snel toegekomen en daar hebben we al van kunnen genieten...
Soms vind ik het ook niet zo leuk .. bijvoorbeeld ... ik had de eerste chocolaatjes doos open gedaan .. en de volgende dag vind ik die doos helemaal leeg in de vuilbak .. ma ik vind dat jammer dat ze dat dan zo niet tijdens de kofie of zo delen ... nee ze eten dat gelijk zo alleen op -- haha .. maar dat zal niet hun bedoeling zijn ...

Zeer toevallig maar nu speelt Emma Shaplin op de TV hier ... Die opera zangeres .. dat doet me wel aan thuis denken...

Vanavond blijf ik alleen met mijn zusje thuis ... Ik heb niet zoveel zin om uittegaan...
Mijn grote zus gaat uit .. mijn middelste zus heeft een groot verjaardagsfeest en mijn ouders moeten gaan eten ...
Dus ik ga met kleine zusje 3 films bekijken en in slaap vallen hihi ... Wel gezellig toch ?? Heb daar eens zin in .. om gewoon lekker gezellig avondtje te hebben ...

Hier in mijn stadje zijn er wel nog redelijk veel winkeltjes .. Klerenwinkels, schoenenwinkels, ... vanalles... maar echt niet zoals bij ons hoor ... Ze zijn hier klein en niet allemaal mooi...
En de schoenen die ze hier dragen .. voor naar school te gaan enzo .. dat zijn sportschoenen .. geen mooie botjes of zo ...

Ik vond wel dat deze week sneller ging ... en het zal altijd sneller gaan omdat er ritme in mijn dagen zit...
Ik doe altijd leuke en gezellige dingen in de avond.. zo rond 5 - 6 uur gaan ze altijd naar de plazza beetje wandelen ... gezellig ..

Zie jullie graag ..
Tot gauw

Lieve Broer .. ik mis je ... ( ik wou dat even zeggen )
en liefje ook ....

1 opmerking:

  1. Dag LIniebienie,
    Papa gaat morgen naar de post hier,om even te horen of wij er niet voor kunnen zorgen dat die doos toch nog wordt doorgestuurd. We laten je dat gauw weten. Intussen zijn wij weer thuis, ik kon eindelijk nog eens een kindje van MIJ dik vastpakken. Gaf een goed gevoel. Ik heb Matti dubbel geknuffeld, voor jou erbij.
    De weken zullen steeds sneller gaan, schat, voor je het weet staan wij daar om jou weer mee te nemen. Dus zorg ervoor dat alles onvergetelijk wordt.
    Hoe was je knusse rustige avondje? Welke film zag je?
    Zijn die films ondertiteld of moet je in het Spaans luisteren?
    En hoe zit het op school en het huiswerk?
    Kus mama

    BeantwoordenVerwijderen