27 augustus 2009

28-08-09

Bijna het einde van de maand augustus ... AMMAAII wat is deze maand echt snel gegaan...
Meisjes hoe was het in zarautz?? jullie hebben nog niets laten weten ... haha ik heb geen zin om de fotoos te zien want ik ga jaloers zijn ...

Hier alles goed...
Vandaag ben ik een lekker ijsje gaan eten met de meisjes van het vijfde jaar ... dat deed me denken aan Talamini ijs... mmmm daar heb ik zin in hoor.....

Hier is het ondertussen al 30 graden ... en op het einde van de maand is er hier altijd een storm zogezegd .. maar ik weet dat niet...
Ik heb het hier heeel warm want de warmte is heel drukend...

Zaterdag is het een feest voor de verjaardag 100 jaar Bigand. Het is een etentje en een defile van meisjes van in de stad... Daar ga ik naar gaan kijken en ik denk dat Margaux (chovet) met me mee gaat want zij komt zaterdag middag toe in Bigand om me te komen bezoeken met haar gastmama, en gastbroers... super leuk toch ??

Voor de rest niet zoveel gebeurd ...
Zoals altijd..

OOHH jaa ik heb een film gezien op school voor mijn vak : Filosofia ... en het was de film "SEVEN"... super leuk want ik had die al gezien omdat Jeroen mij die eens had geleend daardoor kon ik dus alles verstaan .. joepie... bedankt jeroen

veeeelllll liefde
van LINE xxxx

Y yo aprendo muchisimo español aca, mama, cuando yo vuelva a Belgica vamos a hablar in Español todo los dias... Porque me encanta la lengua español---


hihihihihihihihihi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3 opmerkingen:

  1. Jolien8/27/2009

    Dag Lieve Line!

    Ik blijf je verhalen dagelijks lezen en hoewel ze korter worden blijft het een leuke 5 minuutjes van mijn dag :D Kheb echt het gevoel dat je daar volledig je draai gevonden hebt, ben echt heel blij voor je dat je zo van dit avontuur kan genieten! Echt chapeau :) En Seven is een keigoeie film ;) Have fun met het Belgische meisje, en kzou bijna zeggen, vergeet je Belgische roots nog niet he :p Keep up the good work liefste!!

    dikke dikke zoenxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/28/2009

    Lieve Line... eindelijk een reactietje van mij... ik ben echt mega blij dat het zo goed met je gaat!!
    Geniet maar van je dagje met Margaux! Blijkbaar klikt het wel mega goed tussen jullie. Ik las ook op haar site dat jullie 'chemin de fer' hebben gemaakt... ook ik deed dat toen ik in Nederland studeerde. Iedereen vond het toen ook mega lekker! Het receptje begint de wereld rond te toeren! Mega dikke zoenen van ons viertjes!! Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tu madre8/29/2009

    hola, mi hija.
    que bien que quieres hablar Espanol. veo que ahora se ameliora mucho. felicidades.
    naturalemente, queria hablar espanol con ti, pero tu hablas un poco differente,no? Aca y aqui ...
    te prometo que hablaramos Espanol juntos cuando volveras.
    hasta pronto, y quedes escribir por favor, me gusta leer tus historias. besos.

    BeantwoordenVerwijderen