04 augustus 2009

05-08-09

Gisteren in de namiddag : Gymnacia ... haha maar die zijn hier zooooo LUI !! het is ongelooflijk. We hebben Baseball gespeeld...
Ik kan het gewoon niet beschrijven.. als de bal eraan komt kijken ze gewoon naar waar hij gaat en dan daarna al wandelend daarachter lopen.. het is eigenlijk bijna belachelijk...

Wij in belgie moeten zeker 3 km lopen .. hier is het een halve km stappen en een halve lopen... LISTO (= ned: het is al ).. Das nu toch zo grappig ze ...

Mijn tweede dag school was echt ook leuk.. Heb zot veel vrienden en vriendinnen... Alee die van het vierde jaar en het vijfde jaar hebben samen Gymnacia en daardoor leer ik veel mensen kennen, dat is echt zo goed---

Alles is hier dus dik in orde ... en ik ga straks mee met mama naar kleine schooltje waar zij in een winkeltje werkt ..
En in dat schooltje staat er blijkbaar een piano dus ga ik eens gaan spelen...
JOEPIE ...

tot gauw ..
love Line

En CAMILLE ?? ... hopelijk gaat alles beter en goed?? blijf doorzetten zoals mij... bij mij was het ook zo moeilijk in het begin maar het gaat beter..
ik probeer je later eens te bellen
zoenen
xxx

11 opmerkingen:

  1. Anoniem8/04/2009

    Dat zijn idd schitterende verhalen.. Zo zot dat die mensen echt zo ongelooflijk lui zijn jong.. Ben echt blij schat dat de zo veel vrienden maakt. Maar ik wist dat de dat ging doen eigenlijk gij zijt daar echt voor gemaakt eh voor zo van die dingen hehe.. Amuseer je nog goed vandaag en geniet van u eerste tango les dat zal u ook wel liggen hé. En ik hoop dat ze daar niet te lui zijn want dat zou niet mogen hé haha.. Dikke kus. Toon ze daar maar keer hoe dat de moet dansen..

    Sam

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lui zijn, dat woord kent gij echt niet hé. Leer ze maar wat ropeskippen, hun tong zal op hun tenen hangen. En een piano!! Die mensen gaan gewoon niet meet weten welk een meisje dat ze binnen gehaald hebben, eentje met zoveel talenten : vriendelijk en beleefd zijn, opgewekt, vol energie, ropeskipper, goeie loper, en dan nog piano kunnen spelen. Ze zullen u niet meer kwijt willen.
    Dikke kus van uw fiere mama

    Hoi Line,
    we zijn aan het genieten in spanje, samen met mama en papa ! En weet je wat ? Wij slapen in jouw kamer !! We hopen dat jij het daar ook goed stelt en we willen je ook laten weten dat we heel dikwijls aan jou denken !! Via mama en papa,en natuurlijk ook via de blog,zijn we al heel wat te weten gekomen !! Ook die weetjes zijn erg leuk om te lezen !! Je doet het toch maar, hé !! jij bent echt een meid uit de duizend !!! Heel veel liefs ,
    Marijke en Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8/04/2009

    Liefste Line
    even laten weten dat we je blijven volgen,verder kan ik niet veel zeggen.Je hebt al zoooooveeeel complimentjes,en positieve reacties ontvangen,dat er voor mij geen woorden meer over schieten,ofwel moet ik herhalen,wat anderen al geschreven hebben.Dus wat een ander niet kan geven van mij persoonlijk,is een dikke,dikke knuffel.Liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefste Line,
    Ik lees net je blog en ik ben zo verrast van de heerlijke evolutie die je al door gemaakt hebt en super onder de indruk over de positieve manier dat je met deze grote veranderingen omgaat ! Je mag fier zijn op jezelf hoe je dit allemaal aanpakt !!
    Hier in België (allé ik zit in Basel vandaag) is alles bij het oude en ik ben terug aan het werk en Ash en John zitten bij hun papa in Cadaques. Eenmaal ze terug zijn ga ik proberen Ash te overtuigen haar rijbewijs te halen brrr zal de moeite zijn ! En Johneke is de hele tijd met Jeanneke en ze zijn gelukkig. Gisteren ben ik naar een feest geweest en Thibaud is de hele tijd bij mij gebleven dus heel lief van hem. We missen je en vooral Ash denkt veel aan jou ! Doe het daar goed je bent een super meid and we love you very much ! Big kiss Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaëlle8/05/2009

    Hey Line !! Ik ben zo vertrokken naar knokke vorig weekend dus ik had nu veel lectuur om te lezen hihi. In knokke was het tof!! Maar bij jou is het zker ook mega wijs!! ben super blij voor je.. Je klink zo alsof je belgie niet mist hihi. Denk niet teveel aan dat kleine landje en go for it!! ik lees je berichtjes echt wel graag!! en hope to see soon pictures :).. Veel plezier daar !! love u x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem8/05/2009

    Dag meisje, ik heb hier al een paar voorbereidingen getroffen voor mijn fotoreportage van morgen, ik hoop dat het lukt om je morgen weer wat foto's van je liefje te laten zien. Deze keer heet de reportage "Sammy in Zwitserland" :-) Vandaag hadden we een heerlijk Zwitsers dagje, ook met je broer en Daphne. We gingen samen zwemmen in het meertje en daarna moest ik 5 hongerige magen spijzen, de berglucht doet ons allemaal deugd. Wat er gebeurde met An in Peru hangt hier wel als een schaduw over ons, ik probeerde een deelnemingsbriefje te schrijven aan haar ouders maar wist niet waar te beginnen... Ik droomde er ook zo over voorbije nacht. Ik hoop dat je een goede schooldag had en je je het overgrote deel van de tijd goed voelt. Ik kan me voorstellen dat het soms nochtans best wel moeilijk moet zijn. Take care, tot morgen, zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ashleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey8/05/2009

    lineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    wete dade echt zalig zijt.
    ben super fier op u!
    niet opgeven!

    loooooooooooooooooooooooooove you , you beautifulshitter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf uw broer (met dyslexie) leest uw blog graag. Om eerlijk te zijn begin ik nu pas te beseffen waar jij nu zit en wat jij nu meemaakt.
    Dat verhaaltje over aroz con leche zingen in het midden van de nacht is zo een levens echte en typische schets van mijn zus dat ik ineens doorkreeg dat je niet thuis gaat zijn als ik daar morgen toekom...

    Ik heb dit wel wat onderschat, en ik sta echt versteld van je mentale kracht.

    Ik zie je doodgraag lieve zus...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste heer Mat,

    Gelieve in ieders belang die ongelooflijke nerdfoto zo snel mogelijk van uw profiel te halen aub.

    Oprechte dank in naam van de internetgemeenschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefste Line
    Ik ben hier op de computer van uw mama en papa een berichtje aan het sturen. Wij volgen ook jouw blog met veel respect. Zo goed dat jij dit doet en zo leuk om te lezen. Het is hier schitterend weer en we genieten van het huis naast jouw mama en papa. Lies geniet vooral van het zwembad en Ine leest haar boek. Luc natuurlijk van de golf. Deze morgen al om 7u20 op de baan... hij heeft al een kaart gekocht voor 10 spelbeurten. DIKKE DIKKE kus van ons allemaal en doe zo voort!!!!
    De tango, dat mag je me ook wel eens leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem8/11/2009

    HIER BEN IK WEER.Vind je het ook leuk om eens nieuwtjes uit Belgie te krijgen,wij krijgen zo veel nieuwtjes van jou.
    Verhaal van Balou.OK.Vrijdag ,mooi weer.Steken Balou in de tuin,en vertrekken naar blankenbere.Weer thuis,en normaal komt balou ons tegemoet.Nu geen Balou,overal gezocht.Bellen naar Asiel ,Ja, dat zwart hondje is een half uurtje geleden gesignaleerd op de Albertlaan.OK.Caro en ik met de auto,alle straten rond de Albertlaan afgezocht.Geen Balou.Rechtsomkeer naar huis.Ze draagt een halsband met haar telefoonnr.Ik zeg,ze zullen wel bellen.Maar Balou laat haar nooit pakken door vreemden.Dan telefoon vande politie,'uw hondje is gesignaleerd op de fabiolalaan.Wij naar de fabiolalaan;Ik via het patijntje,Caro via het station.Halverwege zien we een mijnheer,die vroeg,zoekt u uw hondje.Hij was de persoon die de politie had gebeld.Wij roepen naar Balou;Ze kwam kwispelstaartend af,vuil,vuil vuil.Ze sprong doodgelukkig in de auto,direkt naar huis en een half uur in bad.Dat was het verhaal.Eind goed ,al goed.Ze moet wel veel hebben overgestoken,ook waar de tram rijdt.Het is nu nog vroeg,ben gelijk opgestaan met Caro.Ze is vertrokken,rond 6.30h.Morgen ga ik mee naar Oostende ook leuke markt.Veel toeristen.Vooral Engelsen.Moet mijn engels boven halen.Dat was het. Veeeeeeeeeel liefs en kusjes Oma

    BeantwoordenVerwijderen