30 augustus 2009

Bijna September

Gisteren rond 12 uur kwam margaux toe in Bigand... ze was er met haar twee broers...
Haar twee broers moesten naar de dokter hier omdat dat in Chovet niet bestaat en daardoor ging margaux mee komen om mij eventjes te zien...

Toen de twee jongens bij de dokter waren zijn we naar mijn huis gegaan ... We hebben hier gegeten met heel de familie..
Hihi, margaux vond mijn twee oudere broers van 35 jaar niet zo leuk omdat ze heel actief zijn en heel de tijd aan het woord zijn en grapjes maken ...
Ik vond dat wel leuk dat Margaux me dat durfde zeggen ..
Ik heb daar minder problemen mee omdat ik zelf ook zotter ben ...

Daarna hebben we een ijsje gegeten met de twee broers en daarna een toertje gedaan in de auto .. en dan is ze weggegaan ...
Het was niet zo lang maar het was leuk om haar nog eens te zien ..

Daarna was het zogezegd dat grote feest van Bigand met defile enzo... maaar het was echt saai ...
het was voor grotere mensen en ik heb me echt niet geamuseerd ...
Dus ben ik naar mijn Zus,Maylen gegaan die was aan het eten met vrienden en toen was het al leuker...
Voor de rest heb ik niet veel gedaan...

Zondag ben ik samen met Maylen naar LA SALA gegaan ... dat is het werk van mijn broer en ook van een vriendin van ons...
Rosio (vriendin) moest van 4 tot8 uur werken en we zijn haar gaan vergezellen ...
maar dat is nog leuk want er komen veel jonge mensen langs en mensen die we kennen en dan zetten we muziek luid enzo... dus wel nog leuk en gezellig...

Maar ik had echt een LINE stootje... want ik begon plots heel zot te doen ... En ze vonden me echt beetje raar maar wel grappig ...
maar toen dacht ik --- pfff moesten ze me zien hoe ik normaal altijd ben ... dan zouden ze nogal ogen trekken ...
Ik ben hier wel mezelf ... maar omdat ik de mensen nog niet zooo goed ken en nog niet zooo goed durf grapjes maken met hun daarom kennnen ze eigenlijk de ECHTE line niet...
Hopelijk komt dat nog -.--
Want mijn spaans is toch echt niet alles ze ... het is echt moeilijk ... maar ja dat komt met de tijd...

Speciaal voor mijn broer :
Aca en Aqui is het zelfde en dat betekent HIER en Acha betekent DAAR--- niet zo moeilijk heee , hhihihihihi

Ik heb hier ook wel een dag veel pijn gehad in mijn blaas... ik denk dat ik een klein blaasontstekingetje had.. maar ja dat is hier nie moeilijk .. ze gebruiken hier nooit WC papier in de BAR of zo .. dus ik wist dat ik dat ging krijgen omdat ik daar gevoelig aan ben ...
Als het morgen nog pijn doet ga ik naar de dokter ... , maar het is al veeeel beter nu ...


EN ALS LAATSTE WIL IK VOOR MIJN LIEVE MAMA EN PAPA EEN GELUKKIG 25 JAAR SAMEN WENSEN EN DAT JULLIE ER MOGEN VAN GENIETEN ... EN DAT HET NOG VEEEEEEEELLLLLLEEEE JAREN MOGEN BIJKOMEN
HIHI

ZOEN LINE

2 opmerkingen:

  1. Dag Zussie, ja bijna september, dus ook voor mij weer schooltijd. Het zal weer wennen worden.
    Ondertussen zit jij alweer een goede maand op de schoolbanken, maar het zal wel wat anders zijn dan hier hé.
    En wees maar zoveel je kan de ECHTE LIne, want die willen wij graag terug eind dit jaar hoor.
    Nu het werkritme hier weer zijn intrede doet en het studeerritme zullen de dagen sneller voorbij gaan dan we denken. voor we het beseffen neem ik jou terug in mijn armen!
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/31/2009

    Dag Lineke, hier is eindelijk ook eens bompa, maar ik lees alles mee dat bomma stuurt hoor!
    De TV hier vertelt dat er in Buenos Aires tango gedanst wordt voor de wereldkampioenschappen en dat er ook een belgisch koppel uit Gent meedoet!
    Maar ze zijn niet in de finale geraakt... Zou jij in de finale geraken ? Met een goede leider zou dat wel kunnen hé???
    Morgen ist 1 sept: de scholen herbeginnen... ook
    voor jouw mama en nonkel Jo!!In zijn uurrooster staat op maandag 8 uur les!!! Hij zal op zondag niet veel wijn mogen drinken hé! Allez stel het verder goed en ik ben blij dat je de beste bent in wiskunde!! tof hoor! Dikke kus van bompa!

    BeantwoordenVerwijderen