08 augustus 2009

Zaterdag - kuisdag

Haha ...
Mijn titel bij het vorige bericht klopt niet ....

Ik ben dus vergeten zeggen .. dat elke zaterdag hier in de namiddag iedereen begint te kuisen ..
iedereen krijgt zijn taak ..
Ik moest niets doen zogezegd... maar ik heb geholpen met alles ..

Eerst geveegd en daarna alle kleren opgehangen op een waslijn .. op het dak is die waslijn...
super grappig ...

Daarna ben ik in slaap gevallen in de zon op het dak .. het was super leuk... heb echt genoten van mijn siestatje .. een uurtje in de zon ..
volgens mij ben ik gebruind ..

haha ..

zoenene
line

3 opmerkingen:

  1. ik ga nu ook vegen zie, hier in huis. Na twee weken is dat hier wel eens nodig.
    Kom je niet even overgevlogen om te helpen?
    KUSSIE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Lientje, wat een goed idee om iedereen in te schakelen bij de schoonmaak, dat ik daar nog niet aan heb gedacht ! Pas maar op als je na december nog op Latem binnenkomt, want je krijgt misschien wel een borstel in je handjes geduwd... Of neen, ik durf met zoiets niet te dreigen, want dan kom je misschien niet meer langs. Lineke, vandaag gingen we klimmen in de bergen, maar ik kon absoluut niet mee met die sportieve jongens, wat ben ik oud aan het worden !! Mijn hoofd voelde zo warm en ik was zo traag. We hadden Sam nochtans de hele rugzak gegeven (met twee stenen erin, zegt Johan)om hem wat af te remmen, maar dat mocht niet baten, die jongen snelt gewoon de berg op. Volgens mij zal die hoogtekuur hem hier deugd gedaan hebben voor de triatlon op 23-8. We gingen opnieuw zwemmen in het meertje na de regendag van gisteren, en zo kreeg ik mijn eigen lichaamstemperatuur weer wat terug... Vanavond wandelde ik even mee met Sam naar de practice, wat een mooie plek daar met het zicht op de bergen. Maakte wat foro's en filmpje van Sam, beloof je er eentje door te sturen zodra ze op Sams computer staan. Goed ? Lieve zoen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Line,
    Ook wij zitten in de bergen, maar dan die van Frankrijk.
    heerlijk gewandeld en een beetje verloren gelopen tussen de gigantische koeien met enorme bellen rond hun nek. een echt klokkenspel hier boven.
    Na dat wandelen heeft Patrick zijn loopschoenen aangetrokken om te joggen. Hij wilt zeker niet de laatste zijn op de triatlon van Gent!
    Ik heb Daphne maar heel even gezien, zaterdag avond en ik mis haar alweer. Dat moet nog wat anders zijn voor jouw ouders!! Ik zal hun Daphne af en toe lenen.....
    Ik lees trouw elke dag je blog! doe zo voort!
    bye Doll

    BeantwoordenVerwijderen