03 augustus 2009

Weetjes

Nog enkele weetjes omat ik soms dingen vergeet te schrijven .... .

1) Hier hebben de autos voorang op de fietsters en voetgangers... het is ongelooflijk.. als je perongeluk oversteekt rijden ze je gewoon omver! Dat kan hun niet schelen ... DUS oppassen geblazen....

2) Wanneer ik hier uitga met vriendinnen in de BAR die SALA noemt als iemand dan naar het toilet moet dan gaat iedereen van de vriendinnen mee en gaan we samen in het toilet .. dus dat is een klein zaaltje met 2 toiletten en als je pipi moet doen doe je dat gewoon waar heel de groep op zit te kijken .. haha in het begin lukte me dat niet .. nu wel al ... Ze hebben ook geen WC papier in de BAR dus doen die meisjes gewoon hun broek aan met pipi !!! OOOHH dat vind ik zo vies... dus neem ik altijd papier mee .. haha en ik ben de enige die mijn pipi afkuist ,, hahahhahaha

3) Als er verjaardagen zijn (ik had er 1 zaterdag) dan kleurt iedereen zijn haar met spuitbussen...
Mijn haar werd dus zaterdag helemaal gekleurd in ROZE,GEEL,GROEN,BLAUW..
super grappig... het was leuk en gezellig want ook hier deden ze hun best om me goed optevangen ...

4) Als een meisje 15 jaar wordt is er een ONGELOOFLIJK groot groot feest waar heel het dorp naar toekomt.... Mijn zusje ERIKA wordt 15 op 12/01/2009.. Ze vind het zooo jammer dat ik daar niet kan bij zijn wat dat is voor hun echt een belangrijk feest...Maar het is enkel voor de meisjes .. jongens krijgen geen feest...

5) Als alle 18 jarigen hier afstuderen ... gaan ze een week naar Bariloche als eindejaarsreis ... Meisjes van in het 5e hebben me al gevraagd of ik mee wil .. maar ik weet het niet goed... ik denk wel dat ik in mijn klasje blijf zitten in het 4de dat is gemakkelijker voor mij .. hihi ..
Ze hebben dan ook een zeer groot afstudeer feest met heel het dorp .. en dan moeten ze dansen met een travestiet .. vraag me niet waarom .. haha

Dat zijn zo wat weetjes ... als er mij nog te binnen schieten laat ik het weten ..
OOhhh en hier in de krant heb ik een artikel van Belgie gekregen van een leerkracht op school... super leuk ...
de krant noemt "LA CAPITAL" en het artikel . "BELGICA BUSCA EL "ANTEPASADO" DEL ÑITICO tINTIN Y SU PERRO MILU" --- het gaat over kuifje en zijn hond maar het artikel versta ik niet ..

besos grande .. Line ..
vos me extrana mucho ( ik mis jullie veel )

5 opmerkingen:

  1. Anoniem8/03/2009

    Haha zalig maat die weetjes dat is echt de max dat de dat soort dingen daar ook op zet dat is mega interessant en leuk om te weten!!!!! Hoe was je gymnastiek les?? Dat zal ook speciaal geweest zijn! En zo zot van diene blinde jongen daar kunnen wij idd een voorbeeld aan nemen.?? En is er een meisje die een hoer is? Hoe oud is die? Dat is wat mega zot!! Of denk de dat het niet waar is en wordt ze gewoon gepest?? haha... xxxxx dikke kus
    sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/03/2009

    Lieve Lineke, jij bent me er toch eentje zeg. Ik moet inwendig lachen als ik je 'weetjes' lees en me voor probeer te stellen hoe je pipi doet met alle meisjes om je heen. Kan me inbeelden hoe afgepeigerd je zult zijn na dat intense luisteren op je eerste schooldag. Maar toch is het goed hé dat er ook een stukje school in je week is gekomen, zo val je wellicht een beetje in een bepaalde structuur. Dat van dat blind jongetje is inderdaad subliem, echt integratief onderwijs, daar in je dorp zijn ze hun tijd ver vooruit ! Proficiat !
    Ik heb je derde briefje voor Sammy hier al heimelijk in mijn koffer gestopt voor Zwitserland. Ook daar moet ik Sam kunnen verrassen met een schrijfseltje van jou. En op mijn beurt moet ik mijn belofte nakomen om je een wekelijkse fotoreportage op te sturen, deze keer neem ik de ster van dienst, alias Sam Rieder, mee op verplaatsing : je zult hem te zien krijgen tegen een witte achtergrond van Zwitserse bergen, een mooi vooruitzicht, niet ?? Nu ga ik snel pakken, Sam en Johan zijn al làng klaar ! Tot morgen, zoenen, Annik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8/03/2009

    Ik heb dat in Cuba ook gezien het feest van een 15 jarig meisje;echt gek net een trouwfeest.Ze rijden rond met haar in een cabrio en ze draagt een trouwkleed.Ceremonie voor het vrouw worden.
    Naar Bariloche ben ik ook geweest;het is net zwitserland.Bergen;meertjes een skilift;Sint Bernardhonden;houten chalets;...Ik ben daar gaan paardrijden en gaan raften.`
    Dat ritueel in de bar en het toilet klinkt een beetje vreemd;wat gebeurd er bij de grote boodschap.kus caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8/04/2009

    Het was een paar dagen geleden dat ik nog eens gekeken had op je blog... superleuk al die verhalen!!
    Gisteren ben ik bij de dokter geweest... dat klein boeleke in mijn buikje begint serieus groot te worden... het zal nu waarschijnlijk niet zo lang meer duren...en Lucas is grote broer. Dan mag jij je geschenkje opendoen!!
    Vele zoenen Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, chapeau,dat jij dat kan, zo pipi met doen met iedereen die op jou staat te kijken. Ik zou dat hier al moeilijk hebben met al de mensen rondom mij die ik zo goed ken, laat staan dat ik het zou kunnen met mensen die ik nog maar een dag ken. Raar, echt raar.
    Zo weetjes schrijfsels, mag je meer posten hoor. Ik vind dat heel interessant om lezen.
    Kus vanuit Benalup ook van Franky en Marijke

    BeantwoordenVerwijderen