07 augustus 2009

hollaaa

Hola, Belgicanas ...

hihi,
vosotos quieren que yo escriben en espanol ??? hihi dan kunnen jullie eens voelen
hoe het is om niets te verstaan van een gesprek ..
nee nee ... het is al goed .. ik blijf in het nederlands schrijven...

Alles goed hier met mij...
Ik amuseer me hier goed .. Ik mis jullie ... zoals ik al eerder zei .. in de ochtend.
Eenmaal op school en in de namiddag gaat het vlotter !!Alle meisjes zijn hier fantastisch voor mij..
zooooo lief !!!
1 meisje . "lara" zit in mijn klas en ze vraagt me overal mee naar toe...
Ik ben ook gisteren naar de regeton dansles gaan kijken ...
ik vond het fantastisch en ga nu dus ook elke donderdag regeton gaan dansen .. goed eh ??
En in oktober gaan we met de dansklas naar Bomal om daar een optreden te gaan dansen...
Goed voor mij ...

ik heb eerder deze week ook schoenen gekocht... omdat mijn mooie zwarte botjes kapot zijn.. het zijn grappige schoenen... Ze zijn wel mooi. ik zal er later een foto van trekken...
Vandaag heb ik dan ook een kleedje gekocht !!! PRACHTIG!!! een rood kleedje... en dat is voor de gradation van de laatste jaars en ook als er een groot feest is .. dan moet ik dat kleedje aan doen ...
Ik ben er blij mee ...

Ik hoorde net van Margaux (ander intercambio estudiante) dat het met Anouck (nog andere intercambio) niet goed gaat ... Ze mist belgie verschrikkelijk veel en zal waarschijnlijk terug naar huis gaan...
Ik vind dat zooooo jammer omdat het alsmaar beter zal worden normaal... maar misschien is het omdat ze niet zoveel opties heeft... Ze heeft geen zussen van zelfde leeftijd dus heeft het moeilijk om te integreren...
Bij mij gaat dat vlotter...

Soms irriteert mijn kleine zusje me wel ... Ze doet alsof ik niets kan en niets ken .. Bijvoorbeeld: we gingen spullen kopen voor school ... en ik zeg tegen de mevrouw van de winkel... ja ik wil dat en dat en dat ... en dan zegt mijn klein zusje "nee dat is niet goed jij weet niet wat en blablabla...!" Ze doet alsof ik dus niets weet... maar ja...
Een andere keer was het toen we inkopen gingen doen voor de chocolademouse... ik weet wat ik moet kopen en toch zal zij de baas spelen en zeggen wat ik moet kopen .. dan moet ik me wel even inhouden .. maar probeer toch vriendelijk te blijven .. hihi...

Ik heb dus vandaag chocolademouse gemaakt... Ze vinden het wel lekker maar veel te zwaar .. mijn mama vind de chocolaatjes beter ...haha...

OOHHHH en mama en papa ik heb de tweede doos al ontvangen .. hier bij mij thuis.. dus we hebben een volle lading chocola en nutella ... BEDANKT en het briefje was ook leuk .. hihi jammer genoeg wist ik al alles wat erop stond .. hihi ..
Hopelijk alles oke ...
en tot gauw

besitos Line . xxxxx

ps. liefje ik hou van je

4 opmerkingen:

  1. Anoniem8/08/2009

    Verwen ze daar niet te veel met de lekkere choclade ze zouden te dik worden!
    Leg ons eens uit wat de regeton dans is.
    Ik zag de lijst met de uitstappen die je event. kan doen.Ga je er enkele meedoen?
    't zou toch tof zijn ietsje meer te zien van
    Argentinië dan de streek rond Rosario
    Hier alles OK en tot de volgende keer.
    Muchos besitos prep de Deinze daaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, daar wil ik wel foto's van , van dat kleedje. En van de schoentjes en jouw uniform... Zijn het mooie kleren winkels? Is het WEssters of is het meer Zuiders/ARgentijns?
    Vertel je een volgende post eens wat meer weetjes over de costumbres?
    En hoe liep het af met de andere doos en de kadootjes? Aan wie heb je wat uitgedeeld?
    Hier alles prima en gezellig.
    We missen je wel, vooral je blije snoet.
    Dikke kus
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mieke V8/08/2009

    Dag Line, hier zit ik nu weer in het huis van mama en papa een mailtje naar jou te sturen. Hier is het superwarm maar met de wind toch goed te doen. Gisterenavond hebben we een leuke barbecue gehouden maar Ine en Lies missen jou natuurlijk. En wij ook...maar ik ben zo blij omdat je inderdaad geniet van alle ervaringen want binnen enkele maanden is het alweer voorbij en die kans mag je niet laten liggen. Ik volg met veel plezier al jouw verhalen. Super dat dansen en die mooie kleedjes. OLA!!!
    Groetjes
    Mieke V

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Lineke, Lineke in het rood met speciale scheontjes, ik kijk al uit naar de volgende photo shoot waarop we je in Argentijnse look kunnen bewonderen ! Vanaf nu volg ik elke dag
    zowel jouw als Sams blog, wat ik daar allemaal uit leer : bij jou over the Argentinian way of life, bij Sammy over teerzanden in Canada, over waterzuiveringsbussen enz. Wat een bezige en geïnteresseerde jongeren zijn jullie, dat is echt prettig om te zien. Vandaag hadden we een wolkendagje in Crans, Johan en ik waagden ons aan een wandeling, maar keerden uitgeregend terug na anderhalf uurtje. Sammy wou wat gaan practicen op de golf, maar ook dat lukte niet te goed. Misschien moet je jongste zusje een beetje aan aandacht inboeten door dat Belgische meisje dat daar alle harten verovert en is het daardoor dat ze wat bazig doet ? Zou kunnen hé ? Laten passeren en haar in haar waardigheid laten, zou ik zeggen... Veel liefs, regeton-danseresje ! Annik

    BeantwoordenVerwijderen