25 oktober 2009

Alweer een weekend meer

Alweer een weekend meer...
Alweer een weekend met super leuke dingen..
Laten we beginnen met

DONDERDAG:
Ik heb een klein, maar super grappige histori meegemaakt met mijn papa hier..
Dus.. mijn mama hier maakt altijd SUPER SUPER lekkere Pizza's... en ze staat bekend daarvoor in het dorp..
Donderdag moest mijn mama 5 pizza's maken voor een bepaalde reuni voor veel mensen..
Dus ze had ze gemaakt en naast die 5 pizza's had ze 1 pizza voor mij en mijn zussen gemaakt ( maar die was echt heel klein, zonder saus en ik en Lilen hadden daar van alle overschotten opgesmeten ) ...
Wat gebeurd er nu .. Mijn mama moest zelf naar een vergadering, dus daarom moest mijn papa die pizza's verwarmen en dan naar die mensen brengen..
Dus mijn mama vertrekt en mijn papa begint de pizza's te koken en mijn klein zusje brengt dat naar die mensen ...

Na een uur komt mijn mama terug thuis en ziet ze dat wij een pizza aan het eten zijn.. , maar een lekker grote met veel dingen op ..
Mijn mama vraagt .. wie heeft die pizza gemaakt.. en wij zeggen allemaal "JIJ"...
NEEEEE begint ze te roepen.. jullie hebben die kleine, lelijke PIZZA gebracht naar die mensen ..
ZOOO SCHAAMTELIJK .
En we begonnnen nu toch echt zoooo hard te lachen .. hahahahah

We hadden dus inderdaad de lelijke pizza naar hun gebracht en wij hadden de lekkere pizza opgegegeten ...
Daarna zijn ik en mijn kleine zus ons gaan excuseren, maar ze vonden het niet zo erg -- Daar en tegen begonnen ze heel de tijd aan mij vragen te stellen .. haha het was grappig..


VRIJDAG :
Eerst naar school zoals altijd... en daarna heb ik twee uur geslapen want ik was heel heel moe...En ja hier doen ze allemaal Siesta de vrijdag...
Daarna moest ik normaal om 10 uur naar het huis van een vriend gaan en we gingen samen met allemaal vrienden samen eten en drinken...
MAARR... STIPT om 10 uur begint het toch echt wel te waaien en te regenen en te hagelen... Het was een STORM, maar dus echt een storm storm storm ..
Ik heb dat nog nooit gezien .. Natuurlijk valt alle elektriciteit uit... dus het was hier echt PIKKE DONKER.. in heel het dorp .. GEEN 1 LAMPJE en ik was in mijn huis alleen met mijn twee kleine zusjes..
HAHA.. we begonnen te roepen want we waren bang.. en we hoorden natuurlijk geluiden, die niet echt waren maar ja...
En dan hebben we 3 kaarsen gezet en begonnen we kaarten te spelen.. DRIE uur lang heeft het geduurd en plots ging het licht weer aan..

Ik ben dan naar die vriend gegaan met mijn vriendinnen en we komen daar toe...
SUPER ZALIG .. Dat zijn twee broers en die spelen gitaar en die zingen super mooi. En die hebben zo een achterhuisje gemaakt voor zo veel lawaai te kunnen maken en de ouders niet te storen . Dat was echt super gezellig ingericht en al.. En dus samen met de vrienden veel gezongen.
Super gezellig...
En dan ben ik naar huis gegaan HELEMAAL IN DE DONKER WANT HET licht was veel de 3de keer uitgevallen ..
Maar ik ben uiteindelijk veilig in mijn bedje geraakt om 3 uur in de nacht.

Zaterdag hebben we zoals altijd super gezellig in de middag samen gegeten en dan naar het voetbalveld beetje zot doen ..
Of op de plaza beetje mate drinken..
En zaterdag avond hadden ik en Mailen iedereen in ons huis uitgenodigd.. super tof..
De eerste keer hier bij ons in huis...
En het was leuk...

Zondag had ik dan om 4 uur een ding dat wij in Belgie niet kennen...
Ik moet het goed uitleggen .. even nadenken ...

Dus een vriendin van Erika wordt 14 november 15 jaar... Hier noemen ze dat CUMPLE DE QUINZE (15)...
Dat is hier zoooo speciaal dat ze daar dus echt HEEL VEEL VOOR DOEN...
En vandaag moest ik samen met alle vriendinnen gaan acteren voor en film te maken om dat op het grote feest te tonen aan iedereen...
Maar dat was echt nog profesioneel .. met zo mannen die echt filmen en zeggen wat je moet doen..
echt terug super grappig en gezellig.. dus dat was alweer een toffe dag..

En morgen gewooon terug naar schoooolll JAMMER ....

hihi..
Dikke kus
Line

5 opmerkingen:

  1. Amaai Line zo een druk weekend jong! Die leuke avonturen blijven maar komen! :D Jullie sloebers, krijg nu ook zin in een pizza... :P

    Dikke knuf, Heel veel gemis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar schattie toch, Al die superlatieven die in je tekst staan. 11 keer SUPER, 3 keer grappig, 2 keer leuk, 4 keer gezellig en dan nog tof en zalig.... YOU ARE HAVING THE TIME OF YOUR LIFE!!
    Geniet ervan kindje, wij gunnen het jou met gans ons hart.
    KUS, je mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Line,
    Hoe heerlijk dat het daar is ! Ik ben helemaal jaloers ! Ash en ik hebben ook pizza's gemaakt want het was hier de verjaardag van Johneke en we moesten de hele tijd aan jou denken want de laatste keer dat we dat gedaan hebben was met Nieuwjaar ! Weet je nog ? Nog maar 2 maandjes meer dat is niets ! En dan komen mama en papa ! Ik heb ze ook gezien op vrijdag samen met Dominique en het was heel leuk en heel gezellig om weer eens allemaal bij elkaar te zijn ! Johneke is ook door zijn theoretisch rijbewijs en ik denk dat ik niet veel meer aan het stuur zal zitten ! Verder gaat het leven hier rustig verder, alhoewel zijn er een beetje "veranderingen" maar daar kan ik hier niet over schrijven hihi !! Allemaal super positief en ik ben heeeeel gelukkig ! Dikke kus en knuffel Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en hoe was het feest van de colectivades? Daar heb je zelfs nog niks over verteld.
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergrappig van die pizza, kapoentjes :p U blog begint zo te lijken op een stripcollectie vindk haha, ipv de avonturen van Jommeke, de avonturen van Line ;) Ik ben fan!

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen