11 oktober 2009

Zondag- dag van het drop

Vandaag is het DE DAG VAN HET DORP .. dus .. maandag hebben we geen school !! haha
dat is hier toch echt ongelooflijk .. Voor elke dag is er wel iets waardoor we geen school hebben. Voor mij natuurlijk dest te beter. Hihi, maar we moeten vandaag met de school wel defileren.
Iedereen met het costuumpje van de school moeten we stappen door het dorp met veel muziek en zo.. en er wordt dan het verhaal van BIGAND verteld...

ik laat jullie zeker nog eens weten hoe het was.

Heb ook een verjaardag vandaag, van mijn tango leerkracht. Dus ik zal vanavond Tango moeten gaan dansen.
En morgen komt Margauxtje.. joepie de poepieee....

maar eigenlijk wou ik graag zeggen-

GELUKKIGE VERJAAR TANTEEE VEEETJEEEE ... !!!!!!!!! hopelijk genoot je van het feest die je mannetje in elkaar stak.. vond het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn.. want ik ben graag bij mijn familie.

dikkkeee zoennen
LINE

OOOHHH en weet je wat.... vandaag kwam de kapster naar mijn huis om het haar van mijn klein zusje op te steken want zij moet ook iets doen voor 100 jaar BIGAND, en die kapster gebruikte plots zo een SPRAY .. en dat was juist dezelfde geur van de SPRAY die bommake altijd gebruikt.. en plots voelde ik zo een lief bommake gevoel in mijn buik...
Echt raar hoe je soms gevoelens kan naar boven krijgen.. gewoon door een bepaalde GEUR.

En nog iets klein... Ik droom dus echt in het spaans en in het Argentijns, met de mensen van hier en een mengeling met jullie...
Het is soms echt grappig wat ik droom..
hihi

zoenen
HOU JULLIE GOED

5 opmerkingen:

  1. Hopelijk was de drop lekker...? ;-)
    Lief van je dat je aan je tante denkt... ze zal dit zeer leuk vinden!
    En...als je op mijn naam klikt kan je het filmpje zien van tanteVeetjesfeestje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag allerliefste Lineke!

    Wow, zelfs vanuit het verre Argentinië, denk jij aan je ouwe tante!
    Dank u wel voor de wensen, en ja, het was een ONGELOOFLIJKE verrassing voor mij!
    Wat n. Jo allemaal in elkaar gestoken had, echt fantastisch!
    Een blinddoek afdoen, Kadril voor me zien en horen en al die lieve mensen rond me... Een mooiere verjaardag kan ik mij echt niet voorstellen!
    Hopelijk kun je het filmpje bekijken en zo een beetje de sfeer opsnuiven.
    Kus, t.Vee
    PS als je op mijn naam klikt, zie je een filmke dat N. Jo toonde op het feest (schaamtelijk, hoor ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en mogen wij je dromen weten???
    kus , mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem10/14/2009

    Hoi Line
    Wat prachtige foto's. Je ziet er in superform uit. Jullie reizigers maken ons toch wel een beetje jaloers hé. Zoveel mooie dingen te ontdekken terwijl ik hier op mijn bureautje zit...
    Lees ik het goed dat je al halverwege bent? wat vliegt de tijd toch hé. Geniet nog maar van dat uitgestrekte land want voor je het goed en wel beseft sta je weer op Belgische bodem. Je mama is een supercrack dat ze blijft volhouden om alle blogs te lezen en te reageren. Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem10/14/2009

    Hey Line, we zijn blij te lezen dat je het daar goed stelt! Je foto's zijn super, je straalt gewoon! Niet te geloven dat je al halverwege zit. ik hoop dat de tijd bij Jeroen ook zo snel voorbij vliegt want we missen hem nu al verschrikkelijk!! :-)
    en dat hij nog geen gastgezin heeft baart ons natuurlijk wat zorgen maar we hebben zoveel steun van je mama hier! Ik ben blij dat ze me mailt! Amuseer je daar verder, geniet met volle teugen!

    groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen