03 oktober 2009

UNA SORPRESA POR LINE

Lieve Lieve Line,
Wij breken in op jouw blog. Sorry daarvoor, maar we hebben een verrassing voor jou.
Het zal voor jou echt een opkikkertje zijn.
We hebben iets gemaakt : "FANFARE DOOR DE STAD."
friends for line, Gent 2009. Te downloaden via deze link.

Het duurt wel een minuut of 4 om het te downloaden maar het is zonder gevaar. Het blijft maar een goeie 14 dagen beschikbaar op you send it. Dus tot 17 oktober.

Ook via je mail hebben we jou deze link gestuurd, maar we wilden het graag aan iedereen laten zien , vandaar dit bericht op jouw blog.
We proberen nog om het via een ander medium op internet te krijgen.

Aan alle mensen die meewerkten aan dit project voor Line, een dikke knuffel en een hele grote MERCI.
Kus , jouw mama en papa

10 opmerkingen:

  1. Super,geweldig,fantastisch, tranen uitlokkend :p
    Linebiene, I realy hope you like it! In elk geval hoop ik dat je nu zeker beseft dat je hier ABSOLUUT NIET vergeten bent! Geef maar een dikke kus aan de mama en de papa want echt zot mooi gedaan. Laat snel je reactie weten Line!!!

    dikke dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is that all right?
    Ge moogt zeker zijn dat het all right is. Wat een schitterend filmke, blijkbaar zijn je vrienden en vriendinnen naast leuke mensen ook zeer getalenteerd. En dan die versie van Forever Young, beter dan Dylan gewoon! (evenaart zelfs de versie van Koen Wostyn op onze trouw ;-))
    Ik denk dat je nu weer even verder kan ginder hé Line. Maar tegelijkertijd verlang je nu nog meer om terug te keren...

    Groetjes en geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ASHLEEEEEEEEEEEEY best friend for eveeer!10/04/2009

    LIIIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    in dit filpje ben ik echt gelijk een mongoooltje hee!
    maar dat is hoe ik ben bij jou.
    ik mis die 'ik' die jij van mij maakt als je bij mij bent
    leuk, vrolijk, blij, zot, spastisch, gelukkig !
    hoop dat jij daar die 'ik' wel bent ...
    ik alsinds veel minder hier zo zonder jou!!

    het filmpje is wel overdreven mooi gemaakt
    en iedereen is hylarisch en lief en leuk!
    het zorgt voor enorm veel heimwee naar de voskenslaan!

    have fun baaaaby!
    kusssssie!

    loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove.
    beautiful shiiter! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaëlle10/04/2009

    SCHATTTIIIE mega cool filmpje hé !
    loooove !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem10/04/2009

    Zo super mooi gemaakt en super lief!!!x pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoetie, je kan het zelf niet openen, zo frustrerend. We sturen het op met een stick en Matti probeert het deze week op youtube te krijgen in 3delen, dan zie je toch tenminste al iets. We laten het je gauw weten.
    Kan je intussen toch niet in een internetcafé binnen gaan? Even in Rosario of zo? Jouw pc inpluggen op die mens zijn net en betalen ervoor?
    k weet niet hoor, t is maar een ideetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem10/04/2009

    liefste line;


    Ik ben daar ook geweest ongelooflijk hé.
    Die boottocht tot onder de waterval is gigantisch;die bootjes hebben nogal een kracht hé.De kracht van de natuur nergens anders zo duidelijk als daar.Alleen al een uurtje naar die watervallen kijken en je hebt weer energie voor een tijd.
    Geen coatimundi's gezien?Van die schattige beestjes met lange staart.
    De perrito moreno gletsjers nog zoiets dat je gaat bezoeken it takes your breath away.Gigantische stukken ijs die afbrokkelen met het nodige geluid.
    Line ik heb nog nooit iemand gekend die zo geliefd en gemist wordt door iedereen als jij.wijs wijs wijs.
    groetjes aan de familie daar en tot hoors.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wie zou die anonieme persoon van hierboven kunnen zijn???

    BeantwoordenVerwijderen