05 oktober 2009

IK HEB HET GEZIEN

WOOOOOOOOOOOWWWWWWW..... de enige reactie die ik bijna kan geven ... (mijn drie puntjes JEANNE .. ik weet het, ik ben eraan verslaafd)

Ejjj maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen, Jullie zijn OOH zooo lief voor mij !!!???
Waw, echt jullie beseffen echt niet hoeveel deugd dit doet.
Ik zit hier alleen zonder vrienden die ik al jaren ken, en dan plots zie je zo een mooi filmpje met allemaal leuke en emotionele momenten die me doen nadenken en me herinneringen doen oproepen...

JULLIE ZIJN ZOOOO LEUK . EN JAAAAAA IK MIS JULLLIE OOK -

Ik moet er ook wel bijzeggen dat ik er veel heb moeten voor doen, omdat ik zo zo zo benieuwd was. Maar het was het echt wel waard.
Ik heb dus 3uur en half in de SOL gezeten... Dat is dus een tankstation waar ze WIFI hebben.
Ik kwam daar toe om 5.30 en mijn filmpje was er om 9.00.
Er zijn vriendinnen van me hier altijd zo een uurtje bij me komen zitten... ze zijn elkaar gaan afwisselen, echt grappig.
Wel lief van de mensen die bij mij zaten voor gewoon bij mijn notebook te zitten .. haha..

DANKU lieve mensen.
Ik besef echt dat jullie alles voor me zijn

EN SIMON SORRY als ik je verjaardag ben vergeten. Ik ben sowiso nog verjaardagen vergeten,maar ik kan er niet aan doen.

AMUSEER JULLIE nog .. veeel succes in alles
en WEET DAT IK JULLIE OOK ECHT GRAAG ZIE...
en mama en papa... jullie zijn de beste op aarde. NIET NORMAAL

dikke zoenen
Line
(bedankt 1000keer bedankt, het geeft me moed)

1 opmerking:

  1. hiep hoi, gelukt...
    Wat een mens al niet over heeft om iets te kunnen hebben nietwaar?
    Heb je het kunnen opslaan op je apple? Of wil je dat we nog een stick opsturen met het filmpje?

    Intussen heb je dus ook iets om af en toe te bekijken als het wat minder gaat hé zoet. Weet dat iedereen , dan ook iedereen onmiddellijk liet weten dat ze wilden meewerken. Voor sommige mensen is het wat moeilijk geweest of zelfs helemaal niet gelukt om ze te zien, maar daarom zijn ze niet minder in gedachten bij jou. Voor papa en mij was het super leuk om te doen, de voorpret bij het idee dat jij dit dan zou krijgen, is gewoon zo geestig. En te zien dat onze dochter zo geliefd is, doet plezier hé. LOVE YOU. kus, mama

    BeantwoordenVerwijderen