22 oktober 2009

Week 20-22

Halo iedereen ,
Hoe gaat het met jullie ? Met mij alles goed..
Ik amuseer me hier echt wel goed.

Maandag ben ik naar school geweest en ik voelde me super goed want ik begin
echt zo het gevoel te krijgen dat ze me beginnen kennen. En ik praat met iedereen, maar toch
blijft het soms raar omdat ik toch nog altijd Het meisje van Belgie ben.
Je voelt wel dat ze het soms raar of moeilijk vinden om iets tegen me te zeggen.. maar ja toch alsmaar beter!

Dinsdag hadden we alweer geen school en ben ik naar Rosario gegaan met de meisjes van Belgie
om ons werk aftemaken voor het feest van de colectividades:
Nu is ons werk af en kunnen we naar het feest gaan.
Daarna zijn we met ons 4 iets gaan eten in het park van Spanje.
We hadden allemaal een super vakantiegevoel want we zijn gaan eten in het "duurste restaurantje", maar voor ons is dat natuurlijk niet duur... haha
We hebben lekker gegeten... veeel salade en groeten.
LEKKER EN GEZOND.

Ik ben ook al twee dagen 4 kilometer gaan lopen.. wat denken jullie daarvan ? Elke dag doe ik wel iets van sport.
Goed eh zeg.

ik heb dan ook de doos VOL VOL VOL met chocolade toegekregen die mijn mama en papa me hadden gestuurd... joepieeeeee
Ze vinden hier de LEO's super lekker, maar bijvoorbeeld ook snikker,mars, bounty enzo.. dat kennen ze hier echt niet.. Misschien is dat ook nog een idee om meetebrengen mama en papa.

Daarna hebben ik en mijn zus Erika samen met de mama naar een programma op de tv gekeken en dat was zo van een vrouw die haar dochter al 10 jaar niet had gezien...
En plots begonnen wij alle3 te wenen !!!! we zaten in de keuken alle drie te wenen Hahahahahaha
super grappig..
Maar we hadden dan zo iets gemeen en ik denk dat we dan ook alle3 aan het denken waren aan het afscheid die ons beetje te wachten staat...

Nu zit ik hier op school en normaal moeten we werken voor een werk dat we moeten voorstellen, maar ze doen hier dus echt NIETS en ik verveel mij echt megaaa veeel... ik verveel mij te pletter !!! echt zottt
pfff wat moet ik hier nu zitten doen... maar jaaa..

Om mijn namiddagen te vullen ben ik ook begonnen aan een grote collage die ik ga geven aan mijn school om op te hangen.. als Cadeau.. dat gaat wel mooi zijn denk ik...

Dit weekend niet veel te doen, maar de weken die komen worden wel leuk...

dikke zoenen
ik mis jullie
Line

9 opmerkingen:

  1. Goh, Line, je schrijft ze beginnen me nu echt te kennen en over 2 maand ben je daar weg.... Raar hé.
    4 kilometer lopen, dat kan ik nog niet, met de start to run zit ik nu aan 8x 2 min. lopen en daartussen telkens 2 min. stappen. Straks ga ik weer lopen... Die 4 km ligt nog ver buiten mijn bereik denk ik...
    Ik ben bij Lies en Tim gaan kuisen in den bouw. Begint er daar stilletjes aan op te trekken...
    Wat voor soort collage maak je voor de school? Ben benieuwd. En wat vonden de medestudenten van de chocola?
    Veel plezier op het feest van de colectivades.
    Kus mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10/22/2009

    Line! Jeroen hier vanuit peru! Ik vind jou verhalen fantastisch. Heb ze vlug ingehaald :P. Ik wacht ongeduldig op zulke tijden hier. Ondertussen valt het hier ggoed mee hoor! Cada dia mejor! Ik heb je trouwens ook al eens proberen bellen maar dat lukte niet! Ik probeer nog wel eens. Mijn nummer is trouwens 00517697613044. Hopelijk lukt dat! Voor de rest, nog veel succes! en tot , ja tot eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10/22/2009

    dag Line,
    ik vind die foto bovenaan van jouw zo schattig !
    Schrijf maar veel, wij genieten er allemaal van.
    xx Doll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem10/23/2009

    Smakelijk met al die goeie snoepen vooral de leo's daar kan ik niet afblijven en bompa heeft het moeilijk want hij moet suiker mijden!
    Wie hadt dit gedacht dat jij 4km. zou lopen, PROFICIAT! je loopt er de chocolade zo af!!!!!
    Leuk dat je zoveel schrijft we volgen je iedere dag.daaaag tot volgende keer heel veel liefs bommake

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaëlle10/23/2009

    Hey schatteke :)
    Je zegt zo dat je al aan je afscheid denkt, maar je blijft toch tot eind december ? Nog dikke 2 maand??
    En je bent er nog maar 3 maand :-p hihi.
    Hier alles oké, het gaat al wat beter met me .. Ik heb echt wel tijd tekort met te leren en mensen te zien enzo .. Maarja, dat komt wel goed.. Ik zou graag eens iets voor je willen schrijven op e-mail ofzo, ik ga nekeer wat tijd nemen .. Want 't is echt ene lange historie hihi..
    Je zult waarschijnlijk je mail in paar keer moeten lezen dan :D!
    Gisteren ben ik naar culture club gegaan (Student Night) 't was echt vreee wijs ! :D Met Ashley en Ege , veel volk maar na tijdje al wat minder :-p..
    Amuseer je daar nog , geniet ervan en van je chocolade en van het mooie weer (want het is daar nu toch t shirt weer hé?!) Hier soms eens suuuuper koud, maar soms ook wel wat warmer, belgie al kennend.. Amaii dat is echt raar !!
    Dikke zoen
    we denken aan je .
    PS ; ik heb 2 nachten geleden over u gedroomd, ik had gedroomd dat ik je tegenkwam ergens (weet niet meer waar ..) en je zei dat ik aan niemand mocht vertellen dat je terug in Belgie was en ik kon mijn ogen niet geloven en ik heb u een mega dikke knuffel gegeven , echt raaaar :p en ik denk dat je naar Sam ging... haha en ik weet die droom nog altijd, terwijl ik dat meestal zo vergeet.
    Slaaaapwel Lineke, (het is hier nu half twaalf..) kuzie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Lieve Line,

    Supergrappig Gaëlle, heb vorige week ook over Line gedroomd :p haha , khad 's avonds laat je blog nog gelezen en snachts droomde ik over je terugkomst! Maar zoals Gaëlle zegt, nog 2 maand te gaan, denk nog maar niet te veel aan dat afscheid :) En superflink van al dat sporten van jou! Hau, ik zou er een voorbeeld aan moeten nemen. Op kot kom ik niet meer aan sporten toe en kbegin het al te voelen, schandalig :p Alé, post nog maar veel fotootjes en tekstjes en verdeel de Belgische chocolode daar maar onder al die Argentijntjes!

    Dikke zoeeen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem10/25/2009

    Eerst en vooral ne mega sorry dat ik nu pas iets van mij laat horen... maar het komt er maar niet van om je een mailke te sturen. Ik vind het echt wel fijn dat je het zo goed stelt!! De foto's zijn ook heel tof! Je straalt gewoon! Heeft jouw mama de foto's van Ella en Lucas doorgemaild? Tof hé!
    Mega dikke zoenen!! Liesje en co

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem10/25/2009

    Hey line, bedankt om eens met onze Jeroen te babbelen! ja, verveling is dodelijk hé. Dat speelt Jeroen ook parten..
    Ik vind het super dat je het zo goed stelt. geniet er nog van!
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo lineke,

    hey, hier linda van de buren thuis in de andre derouckstraat hè. ik ga geen hoofdletters typen, dat gaat gemakkelijker. Dit is de derde keer dat ik probeer een bericht te sturen en hopelijk derde keer, goede keer, laat ons duimen. ik heb al veel gelezen op je blog, niet alles maar toch geregeld lees ik wat, als buurvrouw moet ik toch op de hoogte blijven hé, hihi, ja nee serieus, ik lees dat ja daar al heel wat avonturen hebt meegemaakt, veel geleerd, vooral ook spaans natuurlijk maar ook op gebied van omgang met mensen enz..... een hele ervaring, dat spreekt voor zich, en chapeau want dikwijls plezant maar toch ook soms minder plezant lees ik, maar jij bent een positief iemand, zo ken ik je ook, altijd blij en goed gezind en je kan goed relativeren wat zeer belangrijk is ook. Ik zou zeggen doe ze daar allemaal de groeten vanuit uw straat in België. We zijn enkele weken geleden nog eens iets gaan eten samen met uw mama en Jo en Martine(de 4Ogers van zeven jaar geleden)en daar hebben we weer eens wat bijgebabbeld en over koetjes en kalfjes en ook over jou natuurlijk, hoe je het stelt enz.....enfin, leuk, maar we doen dat feitelijk te weinig, zouden dat dikwijlder moeten doen, weet je nog, 11 november Londen, Parijs, Amsterdam, Barcelona enkele jaren terug, dit was toch altijd ook leuk hè! heb daar nog steeds goede herinneringen aan en jij ook denk ik, in Barcelona als standbeeld op die paaltjes staan of in Amsterdam de voor- en nadelen opsommen van je mama en papa en wij van de kind(jes), leuk hè.......allé ik ga maar es stoppen en proberen dit door te sturen naar Argentinië...Line, veel groetjes,kusjes van ons hier allemaal, Linda, Freddy, Liesbeth en Simon

    BeantwoordenVerwijderen