30 oktober 2009

Vragen ??

Bomma en Bompa, speciaal voor jullie zal ik nu eens mijn EETgewoonten vertellen...
haha...
ik vind dat leuk als jullie vragen stellen en ik moet ze beantwoorden..

Wel.. Als ik opsta drink ik elke ochtend een CAFE CON LECHE, niet zo lekker als de jouwe bomma,maar het is wel lekker.
Soms eet ik dan iets klein zoals een klein toastje met boter ofzo, maar er zijn veel dagen dat ik niets eet in de ochtend.. Hier is dat niet echt de gewoonte...

Om 7.30 vertrek ik naar school en na twee uur eet ik meestal een koekje van op school.
Deze koekjes noemen TURRON .. en zijn voor een dieet,maar ze zijn wel super lekker.
Dat is een koek met vanbinnen marshmellow ofzo iets ..

Dan eet ik meestal niets meer of het zijn zo biscuitjes van de anderen, tot wanneer ik naar huis ga. Om 12.30 ga ik naar huis en eten we met heel de familie warm eten.
Meestal pasta met saus of milanesa(vlees) met patatjes of taart van groeten... ze kookt heel lekker mijn mama.
Daarna drinken we bijna elke dag een cofietje met een stukje zoetigheid. CHOCOLADE van BELGIE dus .. hahaha

Rond 4 - 5 uur is het hier altijd een soort van "bijeenkomst" om samen MATE te drinken en dan eten we ook altijd iets van zoetigheid. Koekjes of kofiekoeken zelf ... ( hier eten ze dat veel... jammer genoeg voor mijn buikje... haha)
En dan sneukelen we wel veel... soms ook eens fruit.. of soms maak ik sap van fruit met mijn zusjes ....
En in de avond is het overschot van warm eten , of soms gewoon stuk brood.. of niets... maar dan eet ik altijd snoep wat slecht is ...
Maar nu maak ik er gewoonte van om met mijn zus veel SOEP te maken..

dus ja nu weet je dat zo een beetje.. het enige deftige eten dat ik eet is echt in de middag... al de rest is prullenbak en maakt mij dik ...
echt irritant.. daarom koop ik zelf vaak yogurtjes... om in de avond te eten .. maar jaaa....

Naast heel diene RIMRAM hier wil ik nog een
super super super gelukkige verjaardag wensen aan ons kleine ANKE ... hahaha... en aan JOHAN
die vandaag JARIIGG ZIJN...
geniet van jullie dag ..
( en ik denk dat ik Johneke vergeten vermelden ben de vorige keer ?? of niet ?? ik herinner mij het niet meer... allesinds john je weet dat ik aan je dacht .. )

zoenen Line

3 opmerkingen:

  1. pff.. amai, zeg als ik dat lees. dat is niet te vet heee.
    Alleen warm eten dat op iets trekt 's middags.
    Rare gewoontes daar toch.
    Die soep is een goed idee voor 's avonds. Want niets eten is toch geen goed idee. Ook ontbijten zou je moeten kunnen doen, al is het maar met een banaan of zo....
    Als je terug komt zorgen wij voor het lekkerste eten dat er bestaat. Ontbijten met koffiekoeken, een warm middagmaal (zeg maar wat het moet zijn) en avond eten met bruin brood, allerlei kaas en koude vleeswaren, tomaatjes, komkommer, sla.... worteltjes...
    Kijk er maar naar uit. KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaëlle10/31/2009

    Dat weten we dan ook weer :D Ik vind u blog lezen echt super super tof !! Ik kijk zoveel op u blog en denk dan zo van : oei Line heeft nog niets nieuws geschreven, teken dat ik echt veeel kijk hihi.
    Smakelijk eten daar nog en veeeeel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opletten hé Line
    want bij de vlucht terug naar België zullen extra kilootjes apart in de bagageruimte moeten!
    Btw, dronk deze week een fantastische Argentijnse wijn van Achaval-Ferrer (uit Mendoza, zoals 80% van alle Argentijnse kwaliteitswijnen)
    Dé druif in Argentinië is de malbec, oorspronkelijk Frans uit de Cahorsstreek maar in het land waar jij nu zit maken ze er wel betere wijn van. Is veel lekkerder dan al uw koffie en mate en soep...
    AL GUSTO (of zo)

    BeantwoordenVerwijderen